- Strona główna
- Postępowanie ID 997981
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PZ/21/2024 „Zakup zestawów komputerowych i monitorów”
Wystawiający
-
UżytkownikPatrycja Kandyba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-14 13:08:00
-
Składania2024-10-21 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-21 09:05:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FA
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Wymagania i specyfikacja
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup:
• 19 szt. fabrycznie nowych zestawów komputerowych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – specyfikacja 1,
• 8 szt. fabrycznie nowych zestawów komputerowych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – specyfikacja 2,
• 1 szt. fabrycznie nowego zestawu komputerowego zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacji 3,
• 30 szt. fabrycznie nowych monitorów zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – specyfikacja 4,
• 6 szt. fabrycznie nowych monitorów zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – specyfikacja 5
Podane w OPZ wymagania techniczne poszczególnych urządzeń należy traktować jako minimalne, chyba że w danej pozycji inaczej zaznaczono.
Termin gwarancji: zgodnie ze wzorem umowy
2. Kod CPV:
30213300-8 – Komputer biurkowy
30231300-0 – Monitory ekranowe
3. Termin realizacji: do 21 dni od dnia podpisania umowy
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Najkorzystniejszą ofertą w ramach tego kryterium będzie oferta z najniższą ceną.
6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
2) Specyfikacje techniczne oferowanych sprzętów komputerowych,
3) Dokument potwierdzający spełnianie wymogu ISO9001 dla producenta sprzętu (dot Specyfikacji 1,2,3),
4) Dokument potwierdzający spełnianie wymogu ISO50001 dla producenta sprzętu (dot. Specyfikacji 1,2,3),
5) Deklaracja zgodności CE (dot. Specyfikacji 1,2,3),
6) deklaracja EPEAT dla oferowanego modelu komputera na poziomie min. Silver dla Polski lub kraju członkowskiego UE (dot. Specyfikacji 1,2,3),
7) dokument potwierdzający spełnianie wymogu ISO14001 dla producenta sprzętu (dot. Specyfikacji 3),
8) certyfikat TCO (dot. Specyfikacji 3),
9) Potwierdzenie spełniania wymagań EPEAT Climate dla Polski lub kraju członkowskiego UE (dot. Specyfikacji nr 3)
UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 507)
8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.
9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w ogłoszeniu oraz zawierającą najniższą cenę.
10. Załączniki do postępowania:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do ogłoszenia,
2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do ogłoszenia,
3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do ogłoszenia,
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-23
14:41:10
|
Patrycja Kandyba |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2024-10-21
10:15:48
|
Patrycja Kandyba |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-10-17
16:06:34
|
Patrycja Kandyba |
Wyjaśnienia
treści
MP
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?