Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-10-2024 12:27:00 |
Składania : | 17-10-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 17-10-2024 09:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Niniejsze zapytanie nie ma na celu wyłonienia wykonawcy, a jedynie oszacowanie wartości zamówienia. Zapytania nie należy traktować jako oświadczenia woli zawarcia umowy, w myśl postanowień Art.66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r, poz. 1610, ze zm.).
Zamawiający zwraca się z
prośbą o przedstawienie informacji o cenie, która będzie
stanowiła podstawę do oszacowania wartości zamówienia.
W wyniku przeprowadzonej
procedury szacowania wartości zamówienia przygotowane zostanie
postępowanie o udzielenie zamówienia, które będzie miało na celu
wyłonienie wykonawcy, któremu zostanie powierzona realizacja
zadania polegającego na: Dostawie lampy czołowej
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
1. Przedmiotem zamówienia
jest dostawa lampy czołowej
2. Miejsce
dostawy: w siedzibie zamawiającego tj. 107 Szpital
Wojskowy z Przychodnią SPZOZ w Wałczu, ul. Kołobrzeska 44, 78-600
Wałcz, w godzinach 7:00-14:35
3. Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną pracę
Wynagrodzenie będzie płatne w jednej transzy na podstawie pozytywnego protokołu odbioru.
Termin płatności – 60 dni od dnia wykonania Przedmiotu zamówienia oraz otrzymania faktury.
Cena ma obejmować wszystkie
koszty związane z dostawą.
Informację
o cenie proszę przesłać do dnia 17 października 2024 r. godz.: 9:00
Informację o cenie proszę
przesłać za pomocą Platformy zakupowej.
W przypadku pytań:
W zakresie procedury o
udzielnie zamówienia publicznego:
Pracownik działu
infrastruktury i zaopatrzenia, pani Dominika Świerad – nr.
tel. +48 261 47 28 03;
W zakresie opisu przedmiotu
zamówienia:
Kierownik działu sprzętu medycznego i wyposażenia
pan Janusz Chmielecki – nr tel. +48 661 379 445;
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty