- Strona główna
- Postępowanie ID 997894
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZNI.37672.2.2024.KS Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie modernizacji rurociągów ciepłowniczych o łącznej dł. 2539 m na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikKamila Szuba
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-14 12:31:00
-
Składania2024-10-30 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-30 12:02:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w związku z
postępowaniem nr ZNI.37672.2.2024.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na
„Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie modernizacji
rurociągów ciepłowniczych o łącznej dł. 2539 m na terenie firmy Dozamel
Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.
Zamawiający oczekuje złożenia oferty cenowej na
opracowanie dokumentacji technicznej na realizację zadania jw.
I.
Opis przedmiotu zamówienia, warunki i
sposób realizacji:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień (w tym: pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót i uzgodnienia z konserwatorem zabytków – jeśli będą wymagane) i uzyskanie niezbędnych materiałów (w tym mapy do celów projektowych – jeśli będzie wymagana) na wykonanie modernizacji sieci ciepłowniczej na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, w tym przede wszystkim:
a) projektów budowlanych lub projektów wymaganych do zgłoszenia robót – jeśli będą wymagane,
b) projektów wykonawczych,
c) przedmiarów robót,
d) kosztorysów inwestorskich,
e) informacji BIOZ.
dla każdej wymaganej branży.
2. Inwentaryzacja stanu istniejącego –przed przystąpieniem do prac Wykonawca wykona inwentaryzację stanu istniejącego sieci ciepłowniczej, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 3 stanowi „Audyt energetyczny lokalnej sieci ciepłowniczej na terenie Dozamel Sp. z o.o.”. Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu porównania czy posiadana i udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja jest tożsama ze stanem istniejącym oraz wykona ewentualną korektę materiału przekazanego przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia.
3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zatwierdzenie rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do prawidłowego ukończenia robót, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji.
4. Przy opracowywaniu rozwiązań projektowych należy wykorzystać istniejącą infrastrukturę estakady na której przebiega sieć ciepłownicza.
5. Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach (jeśli będą wymagane), wytycznych Zamawiającego oraz warunków zawartych w dokumentacji z audytu energetycznego. Zamawiający wprowadza zmiany do dokumentacji z audyty energetycznego opisane w Załączniku nr 3a .
6. W miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
7. Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
8. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
9. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.
10. Wykonawca dokona uzgodnień wszelkich rozwiązań projektowych co najmniej dwukrotnie podczas sporządzania dokumentacji technicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.
11. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy dostarczyć z rozszerzeniem -.ath i -.pdf).
12. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),
2) wizje lokalne,
3) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
4) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
II.
Termin realizacji:
17 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie
zamówienia.
III.
Termin gwarancji: 3 lata
Załączniki do Zaproszenia:
1. Formularz Umowy ZNI.37672.2.2024.KS
2. Ogólne warunki udzielenia
zamówienia (OW).
3. Audyt energetyczny lokalnej
sieci ciepłowniczej na terenie Dozamel Sp. z o.o.
3a. Zmiany do raportu z audytu.
4. RODO
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661-100-041, w godz. 7:00 - 15:00 (Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Kamila Szuba)
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-23
08:24:52
|
Paulina Dziegańska |
INFORMACJA
NR
2
DLA
WYKONAWCÓW Dotyczy: Opracowania dokumentacji technicznej na wykonanie modernizacji rurociągów ciepłowniczych o łącznej dł. 2539 m na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu. Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: ZNI.37672.2.2024.KS Szanowni Państwo, w związku z pytaniami otrzymanymi od Oferentów, biorących udział w postępowaniu nr ZNI.37672.2.2024.KS, prowadzonym w sprawie opracowania dokumentacji technicznej na wykonanie modernizacji rurociągów ciepłowniczych o łącznej dł. 2539 m na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, poniżej udzielamy odpowiedzi: PYTANIE 1 Prosimy o zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy na 8 miesięcy od daty podpisania umowy Odpowiedź: Zamawiający określa termin realizacji przedmiotu umowy na 30 tygodni od podpisania Umowy, zaś termin wykonania i przekazania Zamawiającemu projektu wykonawczego wraz z przedmiarem i kosztorysem robót określa się na 17 tygodni. Zmieniony formularz Umowy stanowi Załącznik do niniejszej Informacji dla Wykonawców PYTANIE 2 Czy przebudowywana sieć jest siecią ciepłowniczą magistralną i w związku z powyższym kwalifikuje się ona do przedsięwzięć mogących potencjalnie oddziaływać na środowisko i w konsekwencji konieczność wykonania karty informacyjnej przedsięwzięcia i złożenia wniosku do Wydziału Środowiska Urzędu Miejskiego? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że posiada źródło wytwarzania ciepła na potrzeby CO i CWU o łącznej mocy ok. 25 MW. Zamawiający posiada aktualne koncesje na wytwarzanie ciepła oraz na dystrybucje ciepła do Odbiorców. Istniejąca sieć ciepłownicza, zgodnie z zapisami raportu z audytu energetycznego, to lokalna sieć ciepłownicza pracująca na potrzeby przedsiębiorstwa i Odbiorców zlokalizowanych na terenie Spółki. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie prawidłowa klasyfikacja sieci ciepłowniczej przeznaczonej do modernizacji oraz związanych z tym wymagań prawnych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również z uzyskanie wszelkich materiałów, pozwoleń, decyzji i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz do uzyskania pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót – jeśli okaże się konieczne. PYTANIE 3 Czy posiadają państwo dokumentację inwentaryzacyjna przebudowywanej sieci ciepłowniczej znajdującej się na estakadach i w hali produkcyjnej? Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż nie posiada dokumentacji inwentaryzacyjnej sieci ciepłowniczej przeznaczonej do modernizacji. W załączeniu do niniejszej Informacji dla Wykonawców, Zamawiający udostępnia dodatkowo zdjęcia rurociągów. PYTANIE 4 Czy posiadają państwo zaktualizowane mapy do celów projektowych?” Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż nie posiada zaktualizowanych map do celów projektowych. Jednocześnie informujemy, że zmianie ulega termin składania ofert. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na środę 30.10.2024 r. go godz. 12:00. Załączniki |
2024-10-18
14:29:33
|
Paulina Dziegańska |
INFORMACJA
NR
1
DLA
WYKONAWCÓW Dotyczy: Opracowania dokumentacji technicznej na wykonanie modernizacji rurociągów ciepłowniczych o łącznej dł. 2539 m na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu. Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: ZNI.37672.2.2024.KS Szanowni Państwo, w związku z pytaniami otrzymanymi od Oferentów, biorących udział w postępowaniu nr ZNI.37672.2.2024.KS, prowadzonym w sprawie opracowania dokumentacji technicznej na wykonanie modernizacji rurociągów ciepłowniczych o łącznej dł. 2539 m na terenie firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, poniżej udzielamy odpowiedzi: PYTANIE 1 prosimy uprzejmie o przesunięcie terminu składania ofert dla przedmiotowego zamówienia do dnia 25.10.2024r. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że zgadza się na przesunięcie terminu składania ofert. Nowy termin składania ofert wyznaczony został na dzień 25.10.2024 r. do godziny 12:00. PYTANIE 2 Jesteśmy zainteresowani wzięciem udziału w postępowaniu ofertowym, niestety podany termin składania ofert jest dla nas za krótki. Bardzo prosimy o przedłużenie terminu składania ofert o tydzień - do 29.10.2024r. Odpowiedź: Zamawiający informuję, że termin składania ofert zostaję przedłużony do dnia 25.10.2024 r. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?