Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.2370.43.2024 Dostawa hełmów strażackich

Renata Tekiela
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie Oddział: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Termin:
Zamieszczenia : 14-10-2024 10:24:00
Składania : 22-10-2024 11:00:00
Otwarcia : 22-10-2024 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiotem zamówienia jest dostawa 81 sztuk hełmów strażackich. Postępowanie zostało podzielone na zadania. Każde zadanie stanowi odrębną część. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub na wszystkie części.


Zadanie 1

Dostawa 24 szt. hełmów strażackich - DRAGON HT05 kolor czerwony.


Zadanie 2

Dostawa 27 szt. hełmów strażackich - ROSENBAUER HEROS TITAN kolor czerwony. Hełm wyposażony w zintegrowaną nad hełmową latarkę czołową w wykonaniu EX.


Zadanie 3

Dostawa 15 szt. hełmów strażackich - MSA GALLET F1 XF kolor czerwony.


Zadanie 4

Dostawa 15 szt. hełmów strażackich - DRAGER HPS 7000 Pro kolor czerwony. Hełm wyposażony w zintegrowaną nad hełmową latarkę czołową w wykonaniu EX, przyłbicę metalizowaną, osłona karku wykonana z 2-warstwowego nomexu.


Kryteria oceny:

cena - 100%


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Wymagania formalne:


1. Termin realizacji zamówienia do 12.11.2024 r.


2. Warunki płatności: faktura przelewowa, termin płatności 21 dni.


3. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjowania każdego warunku realizacji zamówienia.


4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia.


5. W przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza odstąpi od realizacji zamówienia, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub unieważnienia postępowania.


6. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej wartości Zamawiający wezwie oferentów do złożenia ofert dodatkowych.


7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania rzetelności wykonawcy przed udzieleniem zamówienia. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości Zamawiający może odstąpić od udzielenia zamówienia Wykonawcy.


8. Termin ważności oferty: 30 dni.


9. W postępowaniu dopuszczalne jest podpisywanie dokumentów (np. umowy, protokołu odbioru): kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym, elektronicznym podpisem osobistym.


Podstawy wykluczenia:


Zgodnie z ustawą z w związku z art. 7 ust. 1 oraz art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) zamówienie publiczne nie może zostać udzielone:


1. Wykonawcy wymienionemu w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.


2. Wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została  wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.


3. Wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na  podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. 


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych


1.  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:


1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej;


2)  w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: daneosobowe@straz.krakow.pl;


3)  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;


4)  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;


5)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;


6)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;


 7)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;


8)  posiada Pan/Pani:


a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;


b)  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;


c)  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;


d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;


9)     nie przysługuje Pani/Panu:


a)     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;


b)     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO


c)  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.


2.   Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2024-10-15 13:12 Łukasz Buczek Zmiana opisu przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4
Zamawiający informuje, że zmienił opis przedmiotu zamówienia. Aktualne brzmienie opisu:

"Zadanie 4

Dostawa 15 szt. hełmów strażackich - DRAGER HPS 7000 Pro kolor czerwony. Hełm wyposażony w zintegrowaną nad hełmową latarkę czołową w wykonaniu EX, przyłbicę metalizowaną, osłona karku wykonana z 2-warstwowego nomexu."

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1 Dostawa 24 szt. hełmów strażackich - DRAGON HT05 kolor czerwony. 24 szt. - (0)
2 Zadanie 2 Dostawa 27 szt. hełmów strażackich - ROSENBAUER HEROS TITAN kolor czerwony. Hełm wyposażony w zintegrowaną nad hełmową latarkę czołową w wykonaniu EX. 27 szt. - (0)
3 Zadanie 3 Dostawa 15 szt. hełmów strażackich - MSA GALLET F1 XF kolo czerwony. 15 szt. - (0)
4 Zadanie 4 Dostawa 15 szt. hełmów strażackich - DRAGER HPS 7000 Pro. 15 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 12.11.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 214