Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-10-2024 09:30:00 |
Składania : | 18-10-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 18-10-2024 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.7031.45.2024.MG2 Krosno, dnia 14.10.2024 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 tys. złotych
w trybie przetargowym zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-626,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Urządzenie terenów zieleni w obrębie Miasta Krosna – nasadzenia drzew”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77211600-8 - Sadzenie drzew
Prace przewidziane do realizacji w roku bieżącym:
- zakup i dostarczenie sadzonek 326 szt. drzew liściastych, iglastych oraz 148 szt. sadzonek żywopłotowych,
- nasadzenie roślin (wyznaczenie miejsca pod drzewo, wykopanie dołów o wymiarach min. 70x70x70 cm, transport i wyładowanie drzewa, posadzenie drzewa z zaprawą dołu ziemią urodzajną, wywóz ziemi na legalną zwałkę, rozplantowanie pozostałej ziemi);
- podlanie posadzonych drzew wodą w ilości min. 35 l każde;
- uformowanie misek pod drzewami i wyściółkowanie misek mieloną korą warstwą o grubości 10 cm;
- zabezpieczenie nasadzonych drzew liściastych – opalikowanie systemem trzech palików oraz systemem `Lędziny 2`.
Prace przewidziane do realizacji w latach 2025-2026:
- pielęgnacja posadzonych drzew: podlewanie, plewienie, poprawa opalikowania i wiązań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót (załącznik nr 2), a sposób realizacji jest opisany w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1).
UWAGA:
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu oraz załadunku i transportu odpadów.
2. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zamówienia.
3. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.
2. Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie I etapu prac obejmującego posadzenie roślin – 30.11.2024 r., zakończenie II etapu prac obejmującego pielęgnację posadzonych drzew – 30.11.2026 r.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1 O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował (lub realizuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na sadzeniu drzew, o wartości nie niższej niż 30 000,00 zł brutto (w przypadku wykonania kilku usług kwotę można sumować, przykład: jedna ww. określona rodzajowo usługa o wartości 30 000 zł, dwie usługi o wartości 15 000 zł, itd.). Okres 3 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje:
- co najmniej jedną osobą, która posiada minimum wykształcenie średnie z zakresu ogrodnictwa lub leśnictwa oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesieczną praktykę zawodową przy konserwacji, pielęgnacji, sadzeniu i wycince drzew,
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
3.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 2),
b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie (załącznik nr 4),
c) klauzulę informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 3),
d) warunki prowadzenia robót w pasie drogowym (załącznik nr 5),
e) dokument gwarancyjny (załącznik nr 6).
3.3. Dokumenty wymienione powyżej należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
4. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
6. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
7. Termin składania ofert upływa dnia 18.10.2024 r. o godz. 10.00
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Bieszczadzkiej 5, pokój nr 213, w dniu 18.10.2024 r. o godz. 10.10.
8. Ofertę należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej, odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do Ogłoszenia wraz z wymaganymi dokumentami tj. wykazem doświadczenia (załącznik nr 4), klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik nr 3), warunkami prowadzenia robót w pasie drogowym (załącznik nr 5) i dokumentem gwarancyjnym (załącznik nr 6).
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
10.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Magdalena Galicka -
Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta
Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 213), w godz. pon. - pt od 7:30 do 14:30, tel.
(13) 47 43 670, e-mail: galicka.magdalena@um.krosno.pl
11. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 – specyfikacja techniczna,
2. Załącznik nr 2 – formularz ofertowy z przedmiarem robót,
3. Załącznik nr 3 - klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych,
4. Załącznik nr 4 – wykaz wiedzy i doświadczenia,
5. Załącznik nr 5 – warunki prowadzenia robót w pasie drogowym,
6. Załącznik nr 6 – dokument gwarancyjny.
12. Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 13 47 43 670
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty