Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ,,Zakup podkładek żelowych pod mysz i nadgarstek dla KWP zs. w Radomiu” – zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1”– 102/L/17

Termin:
Zamieszczenia : 17-10-2017 08:50:02
Składania : 20-10-2017 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej dot. udzielenia zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1579) na zamówienie pn.:
,,Zakup podkładek żelowych pod mysz i nadgarstek dla KWP zs. w Radomiu” – zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 1”– Rej 102/L/17
I.OGÓLNE WYMAGANIA:
1) Termin realizacji zamówienia – Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
do dnia 10.11.2017 r.

2) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.

3) Dostawa do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.

4) Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.

5) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

6) W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty !.

II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych: Paweł Gołębiowski tel: 48 345 34 17;
• w sprawach formalnych – Paweł Łyżwiński tel: 48 345 34 05,
• w sprawach formalnych – Sławomir Majkusiak tel: 48 345 34 52,

III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA
W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane
są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób,
niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu,
gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.

2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy materiałów, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto. Poza ceną określoną
w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.

4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.



5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku
do Zamawiającego żadne roszczenie.

6) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.

7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia _OPZ_.pdf pdf 21.66 2017-10-18 16:18:15 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2017-10-25 12:46 Paweł Łyżwiński W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęło 12 ofert:
Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
ULTICORE Sp. z o.o., ul. Modlińska 190, 03-119 Warszawa
Wartość oferty: 485,85 zł brutto

Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
w postępowaniu oraz zawiera najniższą cenę spośród złożonych ważnych ofert.
2017-10-18 16:20 Paweł Łyżwiński W związku z omylą w nazwie Załącznika nr 1 dokonano poprawki z opis przedmiotu zamówienia –wykaz cennik asortymentowo ilościowy myphone iron 2 na Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Treść samego Opisu przedmiotu zamówienia nie uległa zmianie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Podkładka żelowa pod mysz i nadgarstek Podkładka żelowa pod mysz i nadgarstek zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1

Załącznik nr 1 Opis [...].pdf

50 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - Maksymalny termin realizacji do 10.11.2017 r., proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Producent i symbol/model - Proszę podać typ/model i symbol oferowanego przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania OPZ - Załącznik nr 1 (0)
5 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 325