Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Zakup domofonów VoIP dla KP w Łochowie, KP Chorzelach, KP Małkini i KP Zakrzew – zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) Załącznik nr 1” – 100/L/17

Termin:
Zamieszczenia : 17-10-2017 08:29:35
Składania : 20-10-2017 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej dot. udzielenia zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579) na zamówienie pn.: „Zakup domofonów VoIP dla KP w Łochowie, KP Chorzelach, KP Małkini
i KP Zakrzew – zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) Załącznik nr 1”.
– Rej 100/L/17
I.OGÓLNE WYMAGANIA:
1) Termin realizacji zamówienia – Maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia
do 10.11.2017 r.

2) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.

3) Dostawa do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.

4) Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.

5) Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:

• podpisanego i wypełnionego Formularza ofertowego – Załącznik nr 2,
• karty katalogowej oferowanego przedmiotu zamówienia;

Uwaga: OFERTY BEZ ZAŁĄCZONYCH WYMIENIONYCH WYPEŁNIONYCH DOKUMENTÓW NIE BĘDĄ
ROZPATRYWANE.

W przypadku problemów czy pytań dotyczących załączania skanów dokumentacji proszę
się kontaktować z pomocą techniczną Platformy Open Nexus tel: 61 679 19 00.

• Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
Gospodarczej;
• w przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona
przez notariusza ,,za zgodność z oryginałem”.

6) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

7) W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty !.


II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych: Arkadiusz Świątyński tel: 48 345 34 44;
• w sprawach formalnych – Paweł Łyżwiński tel: 48 345 34 05,
• w sprawach formalnych – Sławomir Majkusiak tel: 48 345 34 52,








III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA
W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:

1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane
są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób,
niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu,
gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.

2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy materiałów, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto. Poza ceną określoną
w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.

4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.

5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku
do Zamawiającego żadne roszczenie.

6) Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protokołem odbioru przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3, podpisanym przez wyznaczonych przedstawicieli Wydziału Łączności
i Informatyki KWP zs. w Radomiu.

7) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

9) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią powyższych wymagań i ich akceptacja, co jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowe wymagania w tym zapoznał się ze Opisem przedmiotu zamówienia, nie wnosi
do niego zastrzeżeń oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty wyrażając zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania zobowiązując się do ich przestrzegania. Ilekroć w treści OPZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli Wykonawca składa ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać, że proponowany produkt równoważny nie jest gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność jak wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia.
W tym celu Wykonawca winien opisać proponowany przez siebie produkt w taki sposób,
aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia _OPZ_ Załącznik nr 1.pdf pdf 18.83 2017-10-17 08:29:35 Przedmiot zamówienia
Formularz ofertowy Załącznik nr 2.pdf pdf 30.19 2017-10-17 08:29:35 Przedmiot zamówienia
Umowa Wzór + Protokół odbioru przedmiotu zamówienia.pdf pdf 41.64 2017-10-17 08:29:35 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2017-11-21 10:45 Paweł Łyżwiński W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp
w wyznaczonym terminie na składanie ofert wpłynęły 3 oferty:
Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje,
iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
CTI Mikrotel Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 205/209 80-266 Gdańsk
Wartość oferty: 10.558,32 zł brutto

Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
w postępowaniu oraz zawiera najniższą cenę spośród złożonych ważnych ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Domofon HELIOS IP VARIO Zestaw domofonu zgodnie z załączonym Opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1

Opis przedmiotu zamó [...].pdf

Formularz ofertowy Z [...].pdf

Umowa Wzór + Protokó [...].pdf

4 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - Maksymalny termin realizacji do 10.11.2017 r., proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Nazwa oferowanego przedmiotu zamówienia - Proszę podać typ/model i symbol oferowanego domofonu (0)
5 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 273