- Strona główna
- Postępowanie ID 993053
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
45/TP/2024 Remont pomieszczeń łazienek z wymianą wszystkich instalacji w budynkach nr 1 i nr 3, znajdujących się na terenie K-7212 Borzęcin
Wystawiający
-
UżytkownikBarbara Wojcik-Zarębska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-04 15:28:00
-
Składania2024-10-19 08:45:00
-
Otwarcie ofert2024-10-19 09:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-23
15:15:46
|
Barbara Wojcik-Zarębska |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2024-10-23
10:17:41
|
Barbara Wojcik-Zarębska |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
2024-10-19
08:45:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwotę,
jaką
Zamawiający
przeznaczył
na
sfinansowanie
zamówienia:527
266,22
zł
netto
/
648
537,45
zł
brutto
w
tym: cz. I - 427 219,74 zł / 525 480,28 zł cz. II - 100 046,48 zł / 123 057,17 zł |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?