- Strona główna
- Postępowanie ID 992593
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
24.ZP.TP.BN.RB.2024 Termomodernizacja zabytkowej części Urzędu Miasta w Redzie.
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-04 11:19:00
-
Składania2024-10-21 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-21 09:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-21
14:29:19
|
Zamówienia Publiczne |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2024-10-18
13:43:40
|
Zamówienia Publiczne |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. 2024 poz. 1320), zamawiający informuje, że wskutek odmowy uzgodnienia dokumentacji projektowej przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zwanego dalej „PWKZ” i braku zasadności dalszego prowadzenia postępowania postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja zabytkowej części Urzędu Miasta w Redzie” zostało unieważnione. W trakcie przygotowywania dokumentacji postępowania zgodnie z uzyskanymi zaleceniami i uwagami merytorycznymi do dokumentacji projektowej od PWKZ zamawiający polecił wprowadzenie zaleconych uwag autorowi dokumentacji projektowej. W sierpniu 2024 r. przedłożono do Starostwa Powiatowego w Wejherowie zmienioną dokumentację projektową wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę. Dokumentację złożono z uwzględnieniem terminu 65 dni na wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę wynikającego z Kodeksu postępowania administracyjnego. Z powyższego wynikało, iż Gmina powinna uzyskać pozwolenie na budowę przed wyznaczonym terminem na złożenie ofert w prowadzonym postępowaniu.. W dniu 8.10.2024 r., przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert, Zamawiający otrzymał pismo od PWKZ, w którym to odmawia uzgodnienia projektu, co skutkuje odmową wydania pozwolenia na budowę. Powyższe oznacza, że na skutek okoliczności zaistniałej po ogłoszeniu postępowania, tj. odmowy uzgodnienia projektu przez PWKZ zamawiający nie może zrealizować przedmiotu postępowania i dalsze prowadzenie postępowania należy uznać za niezasadne. W związku z tym zamawiający, na podstawie art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Załączniki |
2024-10-18
13:34:41
|
Zamówienia Publiczne | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?