- Strona główna
- Postępowanie ID 990677
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.20.2024 Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
Wystawiający
-
UżytkownikElżbieta Kinal
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-01 20:20:00
-
Składania2024-10-09 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-09 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1. Nazwa postępowania:
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kod CPV: 98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności:
- odbiór brudnej bielizny do prania i dostawę czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiającego punkty zdawczo – odbiorcze w Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A., w miejscowościach: Lądek Zdrój i Długopole Zdrój, zgodnie z załącznikiem do projektu umowy,
· dezynfekcję,
· czyszczenie,
· pranie wodne,
· czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego;
· spulchnianie (wyroby z wełny),
· zmiękczanie,
· krochmalenie,
· suszenie,
· maglowanie,
· prasowanie,
· składanie,
· pakowanie,
· segregowanie,
· znakowanie,
· załadunek i wyładunek,
· oraz drobne usługi krawieckie i naprawcze.
3. Zakres asortymentowy zamówienia obejmuje, w szczególności:
· bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady),
· koce, kołdry, kapy, narzuty,
· poduszki w tym z pierza, jaśki,
· materace, pokrowce na materace,
· firany, zasłony, lambrekiny,
· ręczniki standardowe i kąpielowe,
· szlafroki,
· zasłonki prysznicowe,
· serwetki, bieżniki, obrusy,
· ścierki lniane i bawełniane,
· inne (z wyłączeniem odzieży roboczej).
4. Podana ilość prania tj. ok. 56.000 kg rocznie, co daje ok. 4.666 kg miesięcznie jest jedynie szacunkowa i może ulec zmianie w czasie trwania umowy w zależności od ilości przyjmowanych kuracjuszy. Faktyczna ilość i zakres usługi wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie z bieżącymi dowodami przyjęcia/wydania. Podane ilości szacunkowe nie są podstawą do żądania przez Wykonawcę realizacji określonych wielkości i ilości usług podanych w SWZ.
5. Organizacja świadczenia usług:
· Wykonawca będzie odbierać brudny asortyment od Zamawiającego celem zrealizowania usługi i dostarczać czysty asortyment dwa razy w tygodniu – we wtorki i czwartki do godz. 12:00 „z” i „do” pomieszczeń Zamawiającego na podstawie szczegółowego zlecenia złożonego przez Zamawiającego.
· Usługa winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.
· Pralnia powinna być urządzona w sposób zapewniający zachowanie bariery higienicznej rozumianej jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z bielizną brudną.
· Usługa winna być świadczona przy zachowaniu bariery higienicznej między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą oraz przy zastosowaniu technologii przystosowanej do prania bielizny szpitalnej.
· Asortyment przekazywany do prania będzie posegregowany ze względu na rodzaj i/lub stopień zanieczyszczenia. W przypadku prania tkanin delikatnych Zamawiający oznakuje worek „pranie delikatne”. W przypadku intensywnych zabrudzeń lub zanieczyszczeń biologicznych worek będzie oznakowany „zanieczyszczone”, asortyment ten musi być poddany dezynfekcji w środkach o szerokim spektrum działania.
· Asortyment przeznaczony do likwidacji będzie przekazywany do prania w workach z opisem „likwidacja”. Asortyment ten mimo uszkodzeń musi być wyprany.
· Wykonawca powinien dołożyć wszelkich starań, aby przekazany asortyment został doprany, odplamiony. Jeśli asortyment mimo kilkukrotnego prania jest poplamiony Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania tego asortymentu osobno i odpowiedniego oznakowania.
· Odbiór brudnego asortymentu oraz dostarczenie czystego asortymentu z pralni odbywać się będzie na podstawie dowodu przyjęcia/wydania, który określać będzie rodzaj wydanego asortymentu ze wskazaniem ilości sztuk oraz z uwzględnieniem obiektu Uzdrowiska Lądek- Długopole S.A., z którego został odebrany wraz ze wskazaniem terminu odbioru i dostarczenia czystego asortymentu w obecności pracownika Wykonawcy. Przy każdym oddaniu/odbiorze prania pracownik Zamawiającego po przeliczeniu asortymentu w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, potwierdzi pisemnie ilość przekazywanego mu towaru. Dowód przyjęcia/wydania asortymentu sporządzony zostanie w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron. Zamawiający wymaga, aby osoba obecna przy oddaniu/odbiorze prania będąca przedstawicielem Wykonawcy znała język polski w stopniu co najmniej komunikatywnym.
· Koszty zaopatrzenia Zamawiającego w dokumenty dowodu przyjęcia/ wydania obciążają Wykonawcę.
· Koszty zakupów środków piorących, zmiękczających, spulchniających i preparatów dezynfekujących obciążają Wykonawcę.
· Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bieliznę od momentu odbioru do momentu zwrotu pracownikowi Zamawiającego.
· Wykonawca winien wykazać dbałość, by oddawany, wyprany asortyment nie był zamieniany i nie trafiał do innych jednostek, na rzecz których Wykonawca świadczy usługi pralnicze.
· Technologia prania winna być właściwa dla rodzaju zabrudzeń i gatunku pranego asortymentu oraz zapewniać uzyskanie najlepszej możliwej jakości, jak również optymalnych walorów estetyczno-użytkowych.
· Wykonawca zobowiązany będzie stosować środki do prania dezynfekującego o pełnym spektrum działania.
· Wykonawca zobowiązany będzie do posegregowania czystego asortymentu i zapakowania w worki foliowe, w tym pokrowiec foliowy na każdy szlafrok, z uwzględnieniem danego obiektu (oddziału) Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
· Asortyment dostarczony z powrotem do Uzdrowiska musi być ten sam oraz w takiej samej ilości, zgodnie z dowodem przyjęcia/wydania sporządzonym w chwili wydania asortymentu Wykonawcy. Zamawiający w razie stwierdzenia innej ilości oraz innego rodzaju asortymentu zgłasza żądania do spełnienia przez Wykonawcę w protokole reklamacyjnym (załącznik do projektu umowy). Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia powyższych żądań.
· W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania usługi Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do przyjęcia reklamacji i załatwienia jej na swój koszt. Za nienależyte wykonanie usługi uważa się wydanie Zamawiającemu asortymentu, który jest m.in.: niedoprany, nieodplamiony, poplamiony, pofarbowany, odbarwiony, sfilcowany, uszkodzony, podarty, nie wymaglowany lub nie wyprasowany stosownie do rodzaju asortymentu. Każdorazowo na okoliczność stwierdzenia nienależytego wykonania usługi sporządzony zostanie protokół. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia żądań Zamawiającego zgłoszonych w protokole reklamacyjnym.
· Zamawiający ma prawo reklamować każdorazowe stwierdzenie braków ilościowych, niezgodności asortymentu lub nienależytego wykonania usługi, a Wykonawca powinien odpowiedzieć na reklamację nie później niż do 3 dni od dnia zgłoszenia.
· W przypadku stwierdzenia przy odbiorze czystego prania usterek co do ilości asortymentu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć brakujące sztuki przy kolejnym odbiorze/dostawie. W przeciwnym wypadku Zamawiający ma prawo dokonać zakupu brakującego asortymentu na koszt Wykonawcy, przy czym cenę uiszczoną za kupiony asortyment ma prawo potrącić z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
· Odbiór czystego asortymentu potwierdzony zostanie przez pracownika Uzdrowiska (wskazanego w załączniku do umowy), na dokumencie przyjęcia/wydania asortymentu. Pracownik Uzdrowiska może odmówić odbioru czystego asortymentu jeżeli nie będzie odpowiadał warunkom określonym w niniejszej SWZ, a w szczególności jeżeli będzie brudny, zniszczony lub zostaną stwierdzone jego braki ilościowe lub rodzajowe.
· Wykonawca zapewnia transport asortymentu czystego i brudnego między pralnią Wykonawcy a obiektami Zamawiającego.
· Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
· Transport musi być świadczony wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju usług z zachowaniem wymogów sanitarnych (podział: bielizna brudna i czysta).
· Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu książkę stosowanych dezynfekcji w środkach transportu, w których przewożony jest asortyment.
· Zamawiający zastrzega sobie prawo, w każdym czasie realizacji umowy, do kontrolowania świadczonych usług pralniczych.
· W trakcie realizacji umowy Zamawiający będzie przekazywał na bieżąco dyspozycje dotyczące zakresu wykonania drobnych usług krawieckich i/lub naprawczych (przeszycie na maszynie szwem ciągłym w kolorze odpowiadającym kolorowi tkaniny, naprawa szwów bocznych, przyszycie guzików), które są dla Wykonawcy wiążące. Zalecenia dotyczące wykonania drobnych usług krawieckich i/lub naprawczych umieszczone zostaną na dokumencie przyjęcia/wydania. Koszty drobnych usług krawieckich i/lub naprawczych ponosi Wykonawca. Zamawiający przewiduje kilka do kilkunastu drobnych usług rocznie.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia 21 października 2024 r. do dnia 31 października 2025 r.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-15
13:06:30
|
Elżbieta Kinal |
INFORMACJA
DOTYCZĄCA
WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
.
Załączniki |
2024-10-09
11:24:01
|
Elżbieta Kinal |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT.Załączniki |
2024-10-09
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia środki w wysokości do 184.000,00 zł. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?