- Strona główna
- Postępowanie ID 989538
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.271.2.23.2024 Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grudziądz w 2024 roku - Gospodarstwa Rolne
Wystawiający
-
UżytkownikWeronika Chałubowicz
-
Organizacja
-
OddziałSamodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-30 11:47:00
-
Składania2024-10-04 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-04 11:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres prac będzie obejmował:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, w zakresie demontażu płyt cementowo-azbestowych z dachów budynków gospodarstw rolnych na terenie Gminy Grudziądz, pakowanie, załadunek i transport zdjętych płyt cementowo-azbestowych, płyt zdjętych z dachów przez właścicieli lub użytkowników w okresie poprzedzającym postępowanie i ich unieszkodliwienie na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość przeznaczonych do utylizacji płyt wynosi ok 15,065 Mg (w tym ok. 2,8000 Mg - demontaż, transport, unieszkodliwienie z 1 nieruchomości i ok. 12,2650 Mg transport i unieszkodliwienie z 3 nieruchomości). Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zamówieniem zawiera załącznik do zapytania ofertowego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w zapytaniu mogą ulec zmianie
2. Termin realizacji zamówienia: od 11.10.2024 do 22.11.2024 r.
3. Okres gwarancji: 12 miesięcy.
4.
Warunki płatności: przelew 30 dni, po wykonania
całości przedmiotu zamówienia zgodnie
z zawartą umową
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1)
Prace związane z usuwaniem wyrobów
zawierających azbest realizowane będą
w porozumieniu Wykonawcy z właścicielami lub użytkownikiem nieruchomości
w zakresie terminu realizacji, wykaz nieruchomości do wykonania usługi zawiera
Załącznik „Wykaz nieruchomości”. Wykonawca zgłosi zamiar przystąpienia do
wykonania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanemu i
właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy zgodnie z §6 ust. 2, ust. 3
Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2
kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest
(Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.). Rzeczywista wartość odebranych i przeznaczonych do utylizacji Mg azbestu może ulec zmianie. Zamawiający
zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z rzeczywistej ilości
unieszkodliwionych odpadów.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że wykonał co najmniej 1 usługę demontażu i utylizacji minimum 15,0000 Mg azbestu.
3) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
6. Do oferty należy dołączyć:
1) odpis z KRS lub informację z CEIDG w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
2) pełnomocnictwo do występowania z ofertą dla osób nieposiadających umocowania wynikającego z w/w dokumentów.
3) skany posiadanych uprawnień i/lub zezwoleń i/lub decyzji do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
4)
referencji/ poświadczeń
potwierdzających należyte wykonanie usługi demontażu
i utylizacji minimum 15,00 Mg azbestu.
Dokumenty w formie elektronicznej (skan) należy załączyć do oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, w szczególności w przypadku:
- niewystarczających środków na realizacje zamówienia;
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego
- w przypadku braku otrzymania dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?