Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-09-2024 12:07:00 |
Składania : | 11-10-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 11-10-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.
32 2420-133 w. 799/ 719
- związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1),
dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie
Śląskiej przy ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska., tel. 322420133;
e-mail: mpgm@mpgm.com.pl.
1. W
sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@mpgm.com.pl.
2. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i
udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej,
archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
3. Podstawą
przetwarzania danych osobowych jest ustawa z 11.9.2019
r. – Prawo zamówień publicznych, ustawa z 27.8.2009 r. o
finansach publicznych, ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach;
4. art.
6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca
lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów
powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w
szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja
postępowania. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z
wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria
danych).
6. Pani/Pana
dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu
przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania
umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres
obowiązywania umowy.
7. Przysługuje
Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony
Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
8. Pani/Pana
dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
również profilowaniu.
9. Pani/Pana
dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
10. Podanie
danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawo zamówień
publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Prawa zamówień
publicznych.
11. Jednocześnie
Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane
zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma
zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
RODO.
12. posiada
Pani/Pan:
· na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
· na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
· na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych (2);
· prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
13. nie przysługuje
Pani/Panu:
· w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
· prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
· na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
(1) wyjaśnienie: skorzystanie
z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
(2) wyjaśnienie: zgodnie
z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18
ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Komunikaty