- Strona główna
- Postępowanie ID 988496
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
VOL/EE/129/2024 Przetarg nieograniczony na dostawę i odkup energii elektrycznej – Grupa Zakupowa nr 129/2024 Voltra
Wystawiający
-
UżytkownikRoman Bartyzel
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-27 10:07:00
-
Składania2024-11-07 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-07 11:30:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych Ustawy PE oraz przepisami wykonawczymi w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego dla podmiotowych punktów poboru biorących udział w Postępowaniu tj.
- Gmina Gózd, ul. Radomska 7, 26-634 Gózd, NIP 796-292-92-57;
- Powiat Zielonogórski, ul. Podgórna 5,65-057 Zielona Góra, NIP 973-058-82-17;
- Szpital Rehabilitacyjno-Leczniczy dla Dzieci SPZOZ w Wojnowie, Wojnowo 7A,66-120 Kargowa, NIP 923-149-36-51;
- Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, NIP 927-167-79-43;
- Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Włodawie, al. Józefa Piłsudskiego 64,22-200 Włodawa, NIP 565-133-77-89;
- Gmina Nowy Targ, ul. Bulwarowa 9,34-400 Nowy Targ, NIP 735-283-33-52;
- Gminny Ośrodek Kultury w Nowym Targu z siedzibą w Łopusznej, ul. Gorczańska 7,34-432 Łopuszna, NIP 735-102-71-00;
- Gmina Łubianka, Aleja Jana Pawła II nr 8,87-152 Łubianka, NIP 879-263-05-82;
- Gmina Biały Bór, ul. Słupska 10,78-425 Biały Bór, NIP 673-177-58-13;
- Białoborskie Centrum Kultury i Rekreacji, ul. Tamka 3,78-425 Biały Bór, NIP 673-166-64-61;
- Gmina Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19,34-200 Sucha Beskidzka, NIP 552-156-74-04;
- Miejska Przychodnia Zdrowia w Suchej Beskidzkiej, ul. Handlowa 1,34-200 Sucha Beskidzka, NIP 552-142-24-04;
- Centrum Kultury i Filmu w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 27,34-200 Sucha Beskidzka, NIP 552-00-02-261;
- Gmina Kowala, ul. Marii Walewskiej 7,26-624 Kowala-Stępocin, NIP 948-237-13-07;
- Powiat Krakowski, al. Słowackiego 20,30-037 Kraków, NIP 677-236-41-94;
- Powiat Bełchatowski, ul. Pabianicka 17/19,97-400 Bełchatów, NIP 769-220-47-21;
- 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-rehabilitacyjnym SPZOZ w Busku Zdroju, ul. Feliksa Rzewuskiego 8,28-100 Busko-Zdrój, NIP 655-166-51-70;
- Gmina Górowo Iławeckie, ul. Kościuszki 17,11-220 Górowo Iławeckie, NIP 743-186-30-05;
- Gminna Biblioteka i Centrum Kultury w Górowie Iławeckim, ul. Kościuszki 17,11-220 Górowo Iławeckie, NIP 743-202-67-48;
- Gmina Miejska Kościerzyna, ul. 3 Maja 9a, NIP 591-156-63-70;
- Biblioteka Miejska im. ks. Konstantego Damrota w Kościerzynie, ul. Rynek 21,83-400 Kościerzyna, NIP 591-100-57-08;
- Kościerski Dom Kultury im. Józefa Wybickiego, ul. Długa 31,83-400 Kościerzyna, NIP 591-165-32-64;
- Muzeum Ziemi Kościerskiej im. Dra J. Knyby, ul. Rynek 9,83-400 Kościerzyna, NIP 591-163-61-59;
- Powiat Chrzanowski, ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów, NIP 628-171-52-76;
- Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie, ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, NIP 628-166-69-74;
- Gmina Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, NIP 628-207-44-77;
- Samorządowy Ośrodek Kultury w Alwernii, ul. Rynek 3, 32-566 Alwernia, NIP 628-197-91-01;
- Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Alwerni, ul. Gęsikowskiego 7,32-566 Alwernia, NIP 628-197-81-36;
- Zarząd Obiektów Powiatowych Sp. z o.o., ul. Wyszyńskiego 19, 32-500 Chrzanów, NIP 628-225-92-19;
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wołominie, ul. Sasina 15,05-200 Wołomin, NIP 125-094-10-52;
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żurominie, ul. Warszawska 25,09-300 Żuromin, NIP 511-010-86-98;
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żyrardowie, ul. 1 Maja 61b,96-300 Żyrardów, NIP 838-160-86-58;
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Mazowieckim, ul. Żydowska 7,05-825 Grodzisk Mazowiecki, NIP 529-155-52-47;
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu, ul. Przemysłowa 2,09-200 Sierpc, NIP 776-148-97-45;
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszkowie, ul. Staszica 4,05-800 Pruszków, NIP 534-202-59-97;
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Płońsku, ul. Sienkiewicza 9,09-100 Płońsk, NIP 567-153-97-92;
W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
- Zadawania pytań do SWZ
- Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
- Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-18
13:46:57
|
Roman Bartyzel |
ZAWIADOMIENIE
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
Załączniki |
2024-11-07
11:35:18
|
Roman Bartyzel |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2024-11-07
11:00:08
|
Roman Bartyzel |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKĄ
ZAMAWIAJĄCY
ZAMIERZAJĄ
PRZEZNACZYĆ
NA
REALIZACJĘ
ZAMÓWIENIAZałączniki |
2024-11-04
15:10:51
|
Roman Bartyzel |
SPROSTOWANIE
DOKUMENTACJI
PRZETARGOWEJ.
Pełnomocnik
Zamawiających
dokonuje
sprostowania
dokumentacji
poprzez
usunięcie
PPE
przyporządkowanego
do
NIP:
511-010-86-98.
Zmianie
ulega:
-
Załącznik
nr
1
do
SWZ
-
Szczegółowy
Opis
Przedmiotu
Zamówienia,
-
Załącznik
nr
2.a
i
2.b
do
SWZ
-
Formularze
cenowe.
Termin
wskazany
na
złożenie
ofert
pozostaje
bez
zmian
i
upływa
w
dniu
7.11.2024
r.
o
godzinie
11:00
Załączniki |
2024-11-04
13:06:12
|
Roman Bartyzel | Dotyczy Instalacji OZE: Podane wartości szacowanej producji energii elektrycznej nie dotyczą ilości energii wprowadzonej do sieci. Ilości wprowadzonej energii do sieci Zamawiający (ze względu na charakter działalności) określają jako "minimalne" a większość producji energii elektryczne podlega autokonsumpcji. |
2024-10-30
12:00:28
|
Roman Bartyzel |
Ogłoszenie
o
zmianie
terminu
wskazanego
na
złożenie
i
otwarcie
ofert.
Nowy
termin
wskazany
na
złożenie
ofert
upływa
w
dniu
07.11.2024
r.
o
godzinie
11:00
Załączniki |
2024-10-29
14:43:52
|
Roman Bartyzel |
SPROSTOWANIE
DOKUMENTACJI
PRZETARGOWEJ
•
Załącznik
nr
3
do
SWZ
-
Wzór
umowy
(§12
Kary
Umowne)
•
Załącznik
nr
3.a
do
SWZ
-
Załącznik
nr
2
do
projektu
umowy
-
Pełnomocnictwo.
Termin
wskazany
na
złożenie
ofert
ulega
zmianie
i
zostanie
opublikowany
na
stronie
prowadzonego
postępowania
w
dniu
publikacji
Ogłoszenia
o
zmianie
w
Dzienniku
Urzędowym
UE
Załączniki |
2024-10-22
14:07:27
|
Roman Bartyzel | UWAGA: Plik o nazwie „~$Zalacznik nr 1 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia_v02_sprostowanie” którego nazwa wyświetla się po dekompresji folderu o nazwie „Załaczniki - VOL-EE-129-2024” jest błędem systemowym powstałym podczas kompresowania w/w folderu i NIE DOTYCZY postępowania pod nazwą: Przetarg nieograniczony na dostawę i odkup energii elektrycznej – Grupa Zakupowa nr 129/2024 Voltra |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?