Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-09-2024 12:51:00 |
Składania : | 02-10-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 02-10-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Opis
przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem
zamówienia jest dostawa silnika:
a)
silnik używany do samochodu: Opel
Mokka – 2018 r., Pb, 1396 cm3, 103 kW, kod silnika LUJ, typ silnika D14NET, W0VJC7E89K4026987
- blok z miską i
układem korbowym,
- głowica kpl,
- układ rozrządu,
- sprężarka klimatyzacji,
- alternator,
- układ zasilania,
- układ zapłonowym,
- kolektor ssący,
- kolektor wydechowy z turbosprężarką,
b)
silnik używany do samochodu Hyundai
I30 – 2019 r., Pb, 1353 cm3, 103 kW, nr silnika G4LDKG013955, kod silnika YP57,
TMAH3813ALJ059216
- blok z miską i
układem korbowym,
- głowica kpl,
- układ rozrządu,
- sprężarka klimatyzacji,
- alternator,
- układ zasilania,
- układ zapłonowym,
- kolektor ssący,
- kolektor wydechowy z turbosprężarką,
c)
silnik używany do samochodu Kia Ceed –
2020 r., Pb, 1353 cm3, 103 kW, nr silnika G4LDL1021326,
U5YH4814ALL071791
- blok z
miską i układem korbowym,
- głowica
kpl,
- układ
rozrządu,
2)
Dostawca udzieli 3 miesięcznej
gwarancji, liczonej od dnia dostarczenia silnika do Stacji Obsługi Wydziału
Transportu w Bydgoszczy,
3)
Dostawca dostarczy silnik na swój
koszt do Stacji Obsługi Pojazdów: ul. Iławska 1, 85-720 w Bydgoszczy,
4)
Dostawca wystawi fakturę VAT z 30
dniowym terminem płatności,
5)
Przewiduje się drugi etap negocjacji –
aukcję, do której zostaną zaproszone 3 firmy z najkorzystniejszą ofertą.
6)
W razie pytań osoba do kontaktu: Rafał
Gaca tel. 47 751-14-93, email: rafal.gaca@bg.policja.gov.pl,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty