- Strona główna
- Postępowanie ID 986784
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WD.511.1.2024.WD3 Bieżące utrzymanie urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska
Wystawiający
-
UżytkownikElwira Perlańska
-
Organizacja
-
OddziałDzial Zarządzania Wodami Opadowymi
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-07 12:43:00
-
Składania2024-10-16 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-16 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
WD.511.1.2024.WD3
Słupsk, dnia 7.10.2024 r.
(znak sprawy nadany przez
Pracownika merytorycznego)
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku,
76-200 Słupsk, ul. Artura Grottgera 13, zaprasza do przedstawienia oferty na
zamówienie publiczne, którego wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł netto pn.:
„Bieżące utrzymanie
urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska.”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje prace
polegające na bieżącym utrzymaniu urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska na
poniższych obiektach:
1)
OBIEKT
NR 1- Stawy i cieki w Lasku Północnym,
2)
OBIEKT
NR 2 – Stawy przy ul. Parkowej,
3)
OBIEKT
NR 3 – Ciek przy ul. Pomorskiej,
4)
OBIEKT
NR 4 – Rów nr 12 przy ul. Spacerowej – ul. Leśnej,
5)
OBIEKT
NR 5 i NR 14 – Urządzenia w kompleksie polderów zalewowych rzeki Słupi nr I, II
i IV wraz z ciekiem przy ul. Słonecznej – ul. Zielonej,
6)
OBIEKT
NR 6 – Ciek przy ul. Strumykowej wraz z trzema zbiornikami przypisanymi dla
tego cieku,
7)
OBIEKT
NR 7 – Stawy przy Al. Brzozowej,
8)
OBIEKT
NT 8 – Stawy i ciek przy ul. Zamiejskiej,
9)
OBIEKT
NR 9 – Ciek przy ul. Łąkowej,
10)
OBIEKT
NR 10 – Ciek przy ul. Słonecznej,
11)
OBIEKT
NR 11 – Rowy wokół Cmentarza Komunalnego przy ul. Zachodniej,
12)
OBIEKT
NR 12 – Rów na wylocie Kolektora przy ul. Wielickiej,
13)
OBIEKT
NR 13 – Rów przy ul. Poniatowskiego (do przepustu w nasypie),
14)
OBIEKT
NR 15 – wyloty kanalizacji deszczowej.
Szczegółowy zakres prac wskazany
został w załączniku nr 1 do oferty – Formularz zakresu do
zapytania ofertowego na wykonanie usługi pn. „Bieżące utrzymanie urządzeń wodnych na terenie
miasta Słupska”. Dodatkowo w załączniku nr 2 do zapytania
ofertowego dołączone zostały załączniki graficzne z lokalizacją poszczególnych
obiektów.
3. Termin wykonania zamówienia: 01.01.2025
r. – 31.12.2025 r.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z
Wykonawcami :
Elwira Perlańska, inspektor Działu
Zarządzania Wodami Opadowymi
Halina Piwowarska, Kierownik Działu
Zarządzania Wodami Opadowymi
5. Porozumiewanie
się Wykonawców z uprawnionymi osobami odbywać się może tylko w godzinach od
7:30 do 15:30 w dni powszednie, od poniedziałku do piątku.
6. Oferta musi być sporządzona zgodnie
z treścią wzoru formularza oferty i złożona w języku polskim, pismem czytelnym
oraz podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w
imieniu wykonawcy.
7. Treść oferty musi odpowiadać treści
zapytania ofertowego.
8. Ofertę składa się, pod rygorem
nieważności, w formie pisemnej.
9. Ofertę składa się w jednym
egzemplarzu.
10. Oferta na formularzu oferty musi
być:
1)
złożona
w opakowaniu nieprzejrzystym, zamkniętym, uniemożliwiającym jej odczytanie
przed otwarciem,
2)
zaadresowana
na Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Artura Grottgera 13,
76-200
Słupsk,
3)
oznaczona
nazwą i adresem Wykonawcy składającego ofertę wraz z numerami telefonów oraz opatrzona napisem:
Oferta
na zamówienie publiczne, którego wartość jest mniejsza od kwoty
130 000,00 zł netto na zadanie pn. „Bieżące
utrzymanie urządzeń wodnych na terenie miasta
Słupska.” Nie
otwierać przed dniem 16 października 2024 r. godz. 10:15”. |
11. Miejsce oraz termin składania ofert
i otwarcia ofert:
1) Składanie ofert
Ofertę
należy złożyć w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Artura
Grottgera 13, 76-200 Słupsk - pok. nr 3 (sekretariat) nie później niż do dnia
16 października 2024 r. do godz. 10:00;
2) Wszystkie oferty otrzymane przez
Zamawiającego po terminie podanym w ppkt 1) zostaną, bez otwierania
niezwłocznie zwrócone Wykonawcy;
3) Otwarcie ofert
Otwarcie
złożonych ofert nastąpi w dniu 16 października 2024 r. o godz. 10:15 w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku,
ul. Artura Grottgera 13.
12. Zamawiający nie dopuszcza/dopuszcza** możliwości składania
ofert drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej.
(w
przypadku składania ofert drogą elektroniczną nie mają zastosowania pkt 10 i 11
ppkt 1 i 2)
13. Opis sposobu obliczania ceny:
1)
Wykonawca określi cenę na podstawie formularzu zakresu prac,
2)
Cenę netto Wykonawca przedstawi w tabeli formularza ofertowego, dla której
obliczy wartość podatku VAT,
3)
Przy obliczaniu ceny oferty należy przyjąć 23 % stawkę podatku od towarów i
usług VAT,
4)
Wszystkie wartości oraz ostateczną cenę ofert należy liczyć zgodnie z polskim
systemem płatniczym – w złotym polskim, z dokładnością do drugiego miejsca po
przecinku,
5)
Wykonawca znając zakres i cel zamówienia ma obowiązek uwzględnić w kalkulacji
własnej wszystkie elementy konieczne do jego wykonania, w tym koszty
towarzyszące realizacji przedmiotu zamówienia,
6)
W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty,
wszelkie skutki finansowe błędów przy obliczaniu ceny poniesie Wykonawca.
14. Zamawiający przy wyborze
najkorzystniejszej oferty będzie się kierował kryterium cena (C) – waga
punktowa 100. Liczba punktów wyliczana
będzie według niżej podanych zasad i wzoru:
1)
najniższa cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, określona
przez Wykonawcę w formularzu „OFERTA” otrzyma
maksymalnie 100 punktów, punkty za pozostałe ceny będą wyliczone według wzoru:
C
(ilość punktów) = Cn (najniższa oferowana cena brutto) / Co (cena brutto oferty
ocenianej)
x 100 (waga kryterium)
2)
cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia winna uwzględniać wszystkie
koszty poniesione przy realizacji
zmówienia, w tym koszty towarzyszące np.
wykonania ewentualnych
uzupełnień, poprawek, zmian i wsparcia merytorycznego.
3)
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
15.
Z otwarcia ofert
Zamawiający sporządzi zbiorcze zestawienie ofert, które przekaże uczestnikom
postępowania.
16. Po udzieleniu zamówienia
Zamawiający niezwłocznie opublikuje na stronie internetowej za pośrednictwem
Platformy zakupowej informację o udzieleniu zamówienia.
17.
Niniejsze
zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zarządu Infrastruktury Miejskiej
w Słupsku do zawarcia umowy na wykonanie zamówienia. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do unieważnienia postępowania.
18.
Z Wykonawcą,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do realizacji zamówienia,
zostanie zawarta umowa. Miejsce i termin zawarcia ww. umowy zostanie wyznaczone
przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Wykonawcą.
19.
Jeżeli Wykonawca,
którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze kolejną ofertę, najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
20. Załączniki do niniejszego
Zapytania ofertowego są:
1) Załącznik nr 1 – Formularz zakresu do
zapytania ofertowego na wykonanie usługi pn. „Bieżące
utrzymanie urządzeń wodnych na terenie miasta Słupska”; Załącznik nr 1 – Formularz zakresu
do zapytania ofertowego na wykonanie usługi pn. „Bieżące utrzymanie urządzeń wodnych na terenie
miasta Słupska”;
2) Załącznik nr 2 – Załączniki graficzne z lokalizacją poszczególnych
obiektów;
3) Załącznik nr 3 – Formularz ofertowy;
4) Załącznik nr 4 – Wzór umowy.
21. Regulacje RODO:
1)
W przedmiotowym
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe
podlegające ochronie zgodnie z przepisami rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO), ustawy o ochronie danych osobowych z 10 maja 2018 roku oraz przepisów
szczegółowych. Dane te dotyczą
Wykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, jego
pełnomocnika (osoby fizycznej), Podwykonawcy będącego osobą fizyczną prowadzącą
działalność gospodarczą, jego pełnomocnika (osoby fizycznej), informacji o
osobach, które Wykonawca przedłożył w ww. postępowaniu celem wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu, jak i potwierdzenia wymogów
Zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia (np. osób, których
dane służą do wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych
prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane jako podwykonawca).
2)
Regulacje RODO związane z
ochroną danych osobowych mają też zastosowanie do umowy zawartej w wyniku
niniejszego postępowania oraz do dokumentacji zgromadzonej w związku z
przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania.
3)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO Zamawiający
informuje, że:
a)
Administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, który działa w
imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
b)
Dane kontaktowe Zarządu
Infrastruktury Miejskiej w Słupsk
− adres Zamawiającego: 76-20 Słupsk, ul. Artura Grottgera 13,
− numer telefonu: +48 59 841 00 91;
− numer faksu: +48 59 848 37 35;
− adres e-mail: zim@zimslupsk.pl
– adres strony internetowej: http://www.zimslupsk.pl
c)
Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych adres
e-mail: iod@zimslupsk.pl;
d)
Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyboru
najkorzystniejszej oferty w związku z niniejszym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, o wartości mniejszej od kwoty 130 000,00 zł netto w ramach zamówienia pn. „Bieżące
utrzymanie urządzeń wodnych na terenie miasta
Słupska.”
e)
odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja niniejszego postępowania przeprowadzanego w oparciu o Zarządzenie
Nr 41/ZIM/2020 z dnia 31 grudnia 2020 r. Dyrektora Zarządu Infrastruktury
Miejskiej w Słupsku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień o
wartości mniejszej od kwoty 130 000,00 zł netto;
f)
Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez
administratora (a po tym czasie przez okres przewidziany w przepisach
dotyczących przechowywania
i archiwizacji dokumentacji);
g)
podanie danych osobowych
jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia
umowy;
h)
w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
i)
na podstawie art. 15 RODO posiada Pani/Pan prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
j)
na podstawie art. 16 RODO posiada Pani/Pan prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem, że
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku ww.
postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ogłoszonym
zapytaniem ofertowym;
k)
na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo
żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO; prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego;
l)
posiada Pani/Pan prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO,
m)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO nie
przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych;
n)
w związku z art. 20 RODO nie przysługuje Pani/Panu
prawo do przenoszenia danych osobowych;
o)
na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje Pani/Panu
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4)
Analogiczny obowiązek
informacyjny jak w przypadku pozyskiwania danych osobowych bezpośrednio od
Wykonawcy powstanie, gdy Zamawiający uzyska od Wykonawcy dane osobowe dotyczące
innych osób (np. osób, których dane służą do wykazania spełniania przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu, osób kierowanych do realizacji zamówienia,
osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane
jako podwykonawca). Obowiązek ten jest uregulowany w art. 14 RODO.
5)
Zamawiający może odstąpić
od obowiązku indywidualnego informowania każdej z takich osób,
w przypadkach, o których mowa w art. 14
ust. 5 RODO, np. w sytuacji, gdy osoba ta dysponuje już tymi informacjami
albo gdy wymagałoby to ze strony Zamawiającego niewspółmiernie dużego wysiłku.
6)
Obowiązek informacyjny
określony przepisami RODO spoczywa także na Wykonawcach, którzy pozyskują dane
osobowe osób trzecich w celu przekazania ich Zamawiającym w ofertach. Dla
uzyskania przez Zamawiającego potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są
przekazywane Zamawiającemu, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również
w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób, z których
Wykonawca będzie korzystał, przekazanych przez Wykonawcę w ofercie celem
uzyskania przedmiotowego zamówienia publicznego wymagane jest oświadczenie Wykonawcy dotyczące
pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich.
|
…………………………………….. |
|
(data
i podpis Kierownika Zamawiającego) |
* jeżeli dotyczy
** niepotrzebne
skreślić
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?