Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-09-2024 11:42:00 |
Składania : | 30-09-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapytanie
ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Miasta Poznania muralu o
powierzchni ok. 126 m2, na zachodniej ścianie budynku
zlokalizowanej od strony skrzyżowania z ul. Niestachowską znajdującego się przy
św. Wawrzyńca 26 w Poznaniu.
W ramach
przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1) zapewniania
farb elewacyjnych akrylowych lub lateksowych; farby kolorystycznie, twórczo i
rzetelnie muszą odpowiadać projektowi o którym mowa w § 1 ust. 2
umowy.
2) zapewniania
materiałów malarskich, projektora, szablonów do naniesienia projektu na ścianę
budynku;
3) wykonania
przepróchy;
4) pokrycia
muralu farbami fotokatalitycznymi albo powłoką antysmogową Airlite oraz woskową
powłoką antygraffiti do wysokości 3 m;
5) zapewniania
rusztowania na czas wykonywania prac, w tym montażu i demontażu rusztowań;
6) prowadzenia
prac w sposób nieutrudniający ruch pieszy oraz dostęp do budynków użytkowników
w obszarze objętym pracami;
7) zabezpieczenia
i odpowiedniego oznakowania terenu oraz prowadzonych prac w sposób
należyty wynikający z charakteru terenu prac oraz rodzaju prowadzonych prac by
nie stwarzały niebezpieczeństwa dla użytkowników nieruchomości na której staną
rusztowania i osób trzecich;
8) każdego
dnia, po zakończonej pracy pozostawienia terenu wykonywania przedmiotu
umowy w stanie uprzątniętym;
9) utrzymywania
przez cały okres prowadzenia prac ważnej polisy ubezpieczeniowej OC na kwotę
minimum 100 000,00 zł.
W celu należytej wyceny prac zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej.
2. Termin wykonania zamówienia:
Do 25
października 2024 r.
3.
Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Kryterium
cena - 100 %
Podana
w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego
określone w niniejszym zapytaniu oraz projekcie umowy oraz obejmować
wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z
obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia itp.;
Oferowana cena zawiera koszty dojazdu oraz wszystkich
innych usług potrzebnych do realizacji wszystkich elementów zamówienia np.
związanych z wynajęciem sprzętu, zakupu materiałów, montażu oraz demontażu
rusztowania
4. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć
Wykonawcy, którzy:
1) posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także potencjał techniczny/sprzętowy;
2) Wykonawca wskaże, że w okresie ostatnich 3 latach
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 (słownie: trzy) usługi
polegające na wykonaniu muralu.
W celu potwierdzenia spełnienia ww.
warunku należy przedstawić (w odniesieniu do każdej usługi):
a) zdjęcie efektów realizacji
usługi (zdjęcie dokumentujące realizację co najmniej trzech murali w
przestrzeni publicznej
b) referencje, protokół
zdawczo-odbiorczy lub inny dokument, z którego będzie wynikało, że usługi
zostały wykonane należycie.
Ocena spełnienia warunków prowadzona
będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie
spełnia/nie spełnia. Zamawiający odrzuci oferty wykonawców nie spełniających
warunków udziału w postępowaniu.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język
polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez
wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie
ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w
Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu
zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez
Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności
związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę
podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części
złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
6. Zasady płatności:
Zgodnie
z § 9 Wzoru umowy.
7. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3
niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która
zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych
dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków
udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów
zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych
elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając
porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8.
Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych
RODO
Zgodnie z
art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą
przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez
e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841
Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1
lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie
publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach
publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z
przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod
regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez
Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane
do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania
przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze
szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu
danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale
są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia
nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie
zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na
zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych
osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w
tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9.
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o
ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie
oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
Zgodnie z
art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń
zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w
postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy,
grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia
wolności.
11. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca
poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z
załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku
pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 5051
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
2024-10-02 09:54 | Ewa Rączkiewicz |
Wydział
Działalności
Gospodarczej
i
Rolnictwa
UMP
informuje,
że
spośród
6
otrzymanych
ofert
wybrana
została
najkorzystniejsza
oferta
spełniająca
wymagania
formalne
złożona
przez
KOLORART
DOMINIK
RUTKOWSKI
NIP
6252227999. Wszystkim oferentom dziękujemy za udział w zapytaniu ofertowym. |
Komunikaty