Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-09-2024 12:22:00 |
Składania : | 23-09-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-09-2024 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO:
• Wnioskodawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
• Podana przez Wnioskodawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie dodatkowe koszty realizacji zamówienia, tzn., że Zamawiający nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostaw.
• W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu towaru na koszt Wnioskodawcy.
• Termin płatności 30 dni
• Dostawa do 27.09.2024 r.
• Dostawa pod adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Wyrzysku Sp. z o.o., ul. Podgórna 1A, 89-300 Wyrzysk, w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00
2.ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE:
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie (nawet po dokonaniu wyboru ofert) bez podania przyczyny i powiadomienia lub zakończenia postępowania bez wybrania oferenta.
• Możliwość zmiany warunków prowadzonego postępowania przed upływem terminu składania ofert;
• W momencie podjęcia decyzji o zakupie oferowanych materiałów/usług sprzedający zostanie poinformowany drogą mailową lub przez formularz platformy zakupowej.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 509944533
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Komunikaty