Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-09-2024 11:23:00 |
Składania : | 23-09-2024 11:10:00 |
Otwarcia : | 23-09-2024 11:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
1. Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Systematyczne świadczenie usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu zgodnie z poszczególnymi zadaniami tj.
- zadanie nr 1 - Alco-Sensor FST - rozpoczęcie realizacji umowy od 30.12.2024 roku
- zadanie nr 2 - ALP-1 - rozpoczęcie realizacji umowy od dnia jej zawarcia
- zadanie nr 3 - AL 4000 - rozpoczęcie realizacji umowy od 04.01.2025 roku
- zadanie nr 4 - Alco-Quant 6020 Plus - rozpoczcęcie realizacji umowy od 18.01.2025 roku
3. Termin realizacji usługi podstawowej o której mowa w punkcie 6 paragrafu 3 projektu umowy:
- do 8 dni roboczych w przypadku zadań 1 i 3.
- do 10 dni roboczych w przypadku zadań 2 i 4.
W przypadku zaoferowania innego (dłuższego lub krótszego) terminu wykonania usługi podstawowej Wykonawca może zgłosić tą uwagę w trakcie trwania postępowania przed terminem składania ofert.
4. Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Mariusz Prygiel tel. +48(47) 701 23 42
5. Kryteria wyboru ofert: cena obejmująca wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia
Zamawiający wybierze ofertę tego Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę na poszczególne zadanie, zgodnie z kryteriami wyboru oferty.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. wyłącznie na wybrane przez siebie zadanie lub na kilka zadań
6. Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów i
oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia) *:
- oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiedni potencjał techniczny umożliwiający realizację
przedmiotu zamówienia oraz stosowną wiedzę i co najmniej
dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu serwisu tego rodzaju sprzętu, na serwis którego składa ofertę,
- oświadczenie, o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych
rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.
poz. 835)
7. Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści*: w załączeniu
8. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*: nie dotyczy
9. Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera ich projekt umowy):
-co najmniej 6 miesięcy na wykonaną usługę naprawy, oraz 12 miesięcy na wymienione części,
10. Sposób przygotowania oferty: pisemnie w języku polskim.
Ofertę stanowić będą:
- oświadczenia o których mowa w pkt. 6 niniejszego zaproszenia,
- wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do projektu umowy (ceny w PLN) i dotyczący tego zadania na które Wykonawca składa ofertę
Zamawiający nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.
W
uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza złożenie oferty za
pośrednictwem poczty
e-mail.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie
Dostawcy/Wykonawcy.
Zamawiający
nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia oferty, w przypadku gdy będzie ona niekompletna
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowania całości lub części zamówienia.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość wcześniejszego rozpoczęcia
realizacji umowy
z zachowaniem 24 miesięcznego okresu jej obowiązywania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość poźniejszego terminu rozpoczęcia realizacji umowy.
Po zakończeniu I etapu Zamawiający zastrzega sobie możliwość ogłoszenia drugiego II etapu -negocjacji
Komunikaty