Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-09-2024 15:31:00 |
Składania : | 19-09-2024 15:00:00 |
Otwarcia : | 19-09-2024 15:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest oszacowanie wartości zlecenia wykonania inwentaryzacji zieleni dla terenu znajdującego się przy ul. Mylnej 38 w Poznaniu. W zakres przedmiotu wchodzi, wykonanie pomiarów w terenie wraz z przygotowaniem mapy, tabel i oceną zdrowotności drzew i krzewów. Zamówienie obejmuje również przygotowanie danych i przekazanie ich do GEOPOZ.
Teren ma powierzchnię 1300 m2. Prace związane z inwentaryzacją istniejącej zieleni wraz z oceną drzewostanu, należy wykonać zgodnie ze Standardami ochrony drzew przyjętymi zarządzeniem nr 399/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 17 maja 2022 r. w sprawie ochrony drzew i rozwoju terenów zieleni Poznania poprzez przyjęcie standardów ochrony drzew tj. Standard inspekcji i diagnostyki drzew (załączono do zapytania).
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 61 878 43 83 - Karolina Milewska (Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta).
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty