- Strona główna
- Postępowanie ID 981560
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
IMS.7011.11.2024.WS "Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Szpitalnej w Bełżycach - projekt"
Wystawiający
-
UżytkownikWojciech Sarna
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-13 11:20:00
-
Składania2024-09-20 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-20 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Bełżyce, 12 września 2024 r.
IMS.7011.11.1.2024.WS
Szanowni Państwo,
Gmina Bełżyce (nasza geolokalizacja) zaprasza do składania ofert w trybie zapytania ofertowego dla zadania pod nazwą: "Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Szpitalnej w Bełżycach - projekt" poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Niniejsze
postępowanie jest zwolnione ze stosowania ustawy Prawo zamówień
publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania.
Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich rozszerzeń. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp. Termin ważności oferty: 30 dni. Termin płatności: 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
W sprawach merytorycznych proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
Urząd Miejski w Bełżycach
osoby do kontaktu: Szymon Topyło, Wojciech Sarna
nr telefonu:
81 516 27 38
W sprawach związanych z obsługą platformy:
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE OFERTOWE:
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego, a ponadto zorganizowanie i przeprowadzenie wszelkich działań wymaganych dla realizacji przedmiotu umowy jak również uzyskanie przez Wykonawcę wymaganych prawem dokumentów, a w szczególności: opinii, opracowań, uzgodnień, wypisów, w ramach zadania pod nazwą "Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Szpitalnej w Bełżycach - projekt"
2. Zakres prac obejmuje:
Uzyskanie warunków od lokalnego OSD PGE Dystrybucja S.A., dla wybudowania złącza i nowej linii oświetlenia ulicznego.
Opracowanie projektów budowlanych, w tym projektu zagospodarowania działki lub terenu, projekt architektoniczno-budowlanego i projektu technicznego, zagospodarowania terenu z uwzględnieniem warunków przyłączenia wydanym przez PGE Dystrybucja S.A., ustaleń mpzp (linie rozgraniczające) oraz granic własności działek ;
Opracowanie szczegółowego zestawienia materiałów opisanych za pomocą parametrów (bez użycia nazw własnych wskazujących na producenta), umożliwiającego dokonanie ich zakupu w przypadku realizacji inwestycji;
Uzyskanie wymaganych przepisami prawa decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń oraz wykonanie obowiązków wynikających z powyższych dokumentów, a także wykonanie innych, niewymienionych opracowań niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót;
Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych;
Opracowanie przedmiarów robót;
Opracowanie kosztorysów inwestorskich;
Opracowanie informacji do planu BIOZ;
Uzyskanie pisemnych zgód w formie umów na udostępnienie nieruchomości
z właścicielami – po stronie Wykonawcy we współpracy z Zamawiającym, po przygotowaniu i dostarczeniu przez Wykonawcę map z lokalizacją słupów i tras ułożenia kabli dla działki rekreacyjnej wraz z aktualnymi wypisami z wykazów działek i podmiotów ewidencyjnychZlecenie opracowania map do celów projektowych po stronie Wykonawcy
3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w następującej formie i liczbie egzemplarzy:
koncepcja w wersji drukowanej i w wersji elektronicznej formacie np. „pdf" wraz ze skanami aktualnych wypisów z wykazów działek i podmiotów ewidencyjnych (wysłane na adres e-mail) – po 1 egz.,
projekty budowlane – po 4 egz.,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji drukowanej – po 3 egz.,
przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie w wersji drukowanej (z zestawieniem materiałów) – po 2 egz.,
informacja BIOZ w wersji drukowanej – po 4 egz.,
wyciąg z obliczeń wykonanych w programie do projektowania oświetlenia (np. DIALux, Relux itp.) potwierdzających wybór zaprojektowanych parametrów opraw, słupów i wysięgników (mocy, wysokości zawieszenia, wysięgu itp.) – po 3 egz.,
wszystkie kompletne materiały w formie elektronicznej w ogólnodostępnym formacie np. „pdf" - na trwałych nośnikach (cd, pendrive – do uzgodnienia przed przekazaniem z Zamawiającym) oraz dodatkowo przedmiary i kosztorysy inwestorskie (z zestawieniem materiałów) w plikach edytowalnych – po 2 kpl,
4. Wymagania dotyczące dokumentacji:
Poszczególne dokumentacje muszą odpowiadać wymaganiom określonym przez przepisy prawa niezbędne do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub przyjęcia zgłoszenia zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.
W dokumentacjach należy zastosować oprawy oświetleniowe LED montowane na słupach stalowych wielokątnych ocynkowanych z wysięgnikami. Należy podać projektowaną wysokość zawieszenia opraw nad poziomem terenu.
Aby spełnić kryteria równoważności, w dokumentacji projektowej zobowiązuje się opisać w formie tabelarycznej parametry opisujące dany produkt lub rozwiązanie techniczne od wartości minimalnych do maksymalnych, tak aby dane rozwiązanie nie sugerowało rozwiązania tożsamego lecz wskazywało na rozwiązanie równoważne.
Treść opracowań zawartych w dokumentacji dotycząca opisu parametrów poszczególnych materiałów, urządzeń i systemów technologicznych, które będą wykorzystywane w realizacji przedmiotu umowy nie będzie sugerować lub wskazywać konkretnego producenta, produktu czy też rozwiązań technicznych lub technologicznych dostępnych wyłącznie dla konkretnego producenta ponadto sam opis nie będzie wskazywał pośrednio (poprzez opis techniczny) nazw własnych producenta czy produktu. Dokumentacja powinna zostać sporządzona i sprawdzona przez osoby o odpowiedniej wiedzy i posiadające odpowiednie uprawnienia z branży elektrycznej oraz w miarę zapotrzebowania budowlanej i drogowej.
W opracowaniach należy zastosować i przywoływać wyłącznie aktualnie obowiązujące normy europejskie i aktualnie obowiązujące dokumenty (ustawy, rozporządzenia itp.). W przypadku przywoływania norm konieczny jest dopisek dopuszczający zastosowanie norm równoważnych. Wykaz przywołanych norm powinien być zawarty w dokumentacji.
W przypadku zgonu właścicieli nieruchomości, braku danych o własności lub niewyrażenia zgody na proponowaną lokalizację, Wykonawca ma obowiązek, we współpracy z Zamawiającym, ustalić taki przebieg trasy, aby możliwe było uzyskanie kompletu wymaganych zgód i uzyskanie przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznych zgłoszeń do właściwych organów.
W przypadku podziału działek zlokalizowanych na trasie projektowanych instalacji oświetleniowych w trakcie opracowywania projektów budowlano-wykonawczych, Wykonawca obowiązany jest do aktualizacji map do celów projektowych i dokumentacji technicznych. Wymóg ten obowiązuje do czasu uzyskania przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznych zgłoszeń do właściwych organów.
Przedmiot umowy będzie stanowił opis przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 99-103 ustawy Pzp - Zamawiający wymaga zatem opisania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wynikającymi z niniejszych regulacji.
5. Termin realizacji zamówienia
przekazanie dokumentacji projektowej Zamawiającemu w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy, która zostanie podpisana bez zbędnej zwłoki
po dokonaniu wyboru Wykonawcy.W terminie do 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu naniesione na mapach zasadniczych (lub innych sytuacyjno-wysokościowych dopuszczonych po uzgodnieniu z Zamawiającym) propozycje lokalizacji przebiegu tras przewodów oświetleniowych i lokalizacji latarni i złącz, które posłużą jako załączniki graficzne do uzyskania zgód w formie pisemnych umów lub oświadczeń z właścicielami o udostępnienie nieruchomości (zgodnie z dostarczonymi niezwłocznie po uzyskaniu ze Starostwa aktualnymi wypisami z wykazów działek i podmiotów ewidencyjnych).
Odcinek obejmujący prace projektowe to droga gminna nr 107040L (działki nr 10/8 i 55/1 obręb ewidencyjny Bełżyce-Centrum) i mierzy około 350 m, od posesji pod adresem Bełżyce ul. Szpitalna 48 do posesji Bełżyce ul. Stefana Żeromskiego 22. W celu dokładnego dokonania obmiarów przez Wykonawcę dopuszcza się możliwość przeprowadzenia wizji w terenie.
Osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego Szymon Topyło, Wojciech Sarna
nr tel 81 516 27 38.
Oświadczenie Wykonawcy,
Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego jednocześnie oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Do umowy Zamawiający wymaga załącznika nr 1 – tj. oświadczenia własnego Wykonawcy w tym zakresie.
W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wpisany na listy sankcyjne, Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy z tego tytułu.
Załączniki:
projekt umowy
oświadczenie Wykonawcy
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-11
13:53:00
|
Wojciech Sarna |
Bełżyce, dnia 11 października 2024 r. IMS.7011.11.2.2024.WS Informacja o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamieszczona na platformie zakupowej dotyczącego postępowania pod nazwą: "Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Szpitalnej w Bełżycach - projekt" W wyniku przeprowadzonego postępowania jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy: Oferta nr 1 - Tesla Michał Ruszniak, 21-003 Dys, Miodowa 21, NIP 9462601603 Uzasadnienie wyboru: Oferta spełnia wymogi Zamawiającego oraz w świetle kryterium określonego w zapytaniu ofertowym posiada najniższą cenę brutto, ze względu na prośbę o wycofanie oferty przez firmę Golden Elektric Sp. z o. o. 02-013 Warszawa, Lindleya 16 NIP 5060121678 Wybranego Wykonawcę prosi się o skontaktowanie z Panem Wojciechem Sarną – inspektorem UM w Bełżycach pod nr tel. 81-516-27-38 lub e-mail: w.sarna@belzyce.pl, celem zawarcia umowy. Zestawienie zaproponowanych kosztów przedstawionej oferty: Lp. Nazwa (firma) Wykonawcy i adres siedziby Wykonawcy Cena brutto (zł) 100% 1. Tesla Michał Ruszniak 21-003 Dys, Miodowa 21 NIP 9462601603 9 840.00 zł 2. Golden Elektric Sp. z o. o. 02-013 Warszawa, Lindleya 16 NIP 5060121678 5 289.00 zł (oferta wycofana) 3. IRENA TRACZ BIURO USŁUGOWO-PROJEKTOWE EKWADRAT, UL. BIELSKIEGO 7/1, 20-153 LUBLIN 20-153 LUBLIN, BIELSKIEGO 7/1 NIP 7122822155 14 883.00 zł |
2024-10-11
13:52:13
|
Wojciech Sarna | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-09-16
11:52:12
|
Wojciech Sarna |
Dzień
dobry Informuję, że w dniu 16.09.2024r. został zmieniony projekt umowy. Zmianie uległy jedynie dane Zamawiającego. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?