Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZ/20/2024 „Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych na potrzeby PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach”

Termin:
Zamieszczenia : 13-09-2024 12:14:00
Składania : 19-09-2024 09:00:00
Otwarcia : 19-09-2024 09:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


Wymagania i specyfikacja  

1. Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych materiałów elektrycznych/elektrotechnicznych o parametrach i cenach określonych w formularzu cenowym oraz fabrycznie nowych materiałów elektrotechnicznych/elektrycznych nie ujętych w formularzu cenowym wg cen Wykonawcy obowiązujących w dniu zakupu wraz z udzielonym 5% upustem. 

Wykonawca jest zobowiązany umożliwić odbiór przedmiotu umowy w terminie 5 dni od daty złożenia zamówienia cząstkowego. 

W razie zamówień specyficznych, wymagających dłuższego czasu oczekiwania na przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dopuszcza się, aby przedmiot umowy był do odbioru przez Zamawiającego, w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia cząstkowego, z tym jednak zastrzeżeniem, że Wykonawca ma obowiązek uzasadnić pisemnie konieczność dłuższego oczekiwania na przedmiot zamówienia, na żądanie Zamawiającego.

Wymagany termin gwarancji: 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy w ramach danego zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.

UWAGA!

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert na produkty równoważne.

W przypadku złożenia oferty na produkty równoważne wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w formularzach cenowych.

W przypadku zaoferowania  produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do podania:

a) nazwy i logotypu producenta (symbolu lub innego określenia),

b) parametrów zaproponowanego produktu równoważnego,

c) dołączenia do oferty karty charakterystyki produktu równoważnego.

W przypadku zaoferowania  produktów równoważnych na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego.

W Formularzu cenowym są podane wagi. Wartość tego miernika wskazuje, że im wyższa waga, to Zamawiający przewiduje większą ilość złożenia zamówienia na poszczególną pozycję. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu  o kryterium najniższej ceny obliczonej na podstawie formularzy cenowych.  

Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert.

Zamawiający nie gwarantuje realizacji zamówień na kwotę wskazaną w umowie, natomiast deklaruje, że minimalna wartość wszystkich zamówień obejmie co najmniej 80% tej kwoty.

2. Kod CPV: 

Kod główny: 31680000-6 – Elektryczne artykuły i akcesoria 

Kod uzupełniający:  31681000-3 – Akcesoria elektryczne

3. Termin realizacji: przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień cząstkowych. Umowa będzie obowiązywała przez okres 12 miesięcy lub do wykorzystania kwoty podanej w §1 ust. 3 umowy w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: 

•  Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych,

•  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 

•  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 

5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Najkorzystniejszą ofertą w ramach tego kryterium będzie oferta z najniższą ceną.

6. Warunki do postępowania:

Do przetargu może przystąpić wykonawca, którego siedziba lub oddział znajduję się w odległości do 10 km od Zaplecza PWiK Sp. z o. o. w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 47. 

Weryfikacja tego wymagania dokonywana będzie poprzez komputerową wersję aplikacji „Mapy Google”, przy użyciu narzędzia „linijka” pozwalającej mierzenie odległości punktów na mapie. Decydować będzie odległość mierzona w linii prostej pomiędzy Zapleczem a siedzibą czy oddziałem Wykonawcy.

7. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do ogłoszenia,

2) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Załącznik nr 2 do ogłoszenia.

UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).

8. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: 

a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 

b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 

c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,

d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 507.). 

9. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 

10. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w ogłoszeniu oraz zawierającą najniższą cenę.

11. Załączniki do postępowania: 

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do ogłoszenia,

2) Formularz cenowy  – Załącznik nr 2 do ogłoszenia,

3) Wzór umowy – Załącznik nr 3 do ogłoszenia.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy - Załącznik nr 3.pdf pdf 359.09 2024-09-13 12:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 22.77 2024-09-13 12:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz cenowy.xls xls 106.5 2024-09-13 12:14:00 Postępowanie
Ogłoszenie.pdf pdf 1060.44 2024-09-13 12:14:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 447.25 2024-09-20 07:29:10 Publiczna wiadomość
Raport wyboru ofert.pdf pdf 452.35 2024-09-25 13:40:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-25 13:40 Aneta Oleś Raport wyboru ofert - w załączeniu.

Raport wyboru ofert. [...].pdf

2024-09-20 07:29 Aneta Oleś Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup materiałów elektrycznych i elektrotechnicznych na potrzeby PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do ogłoszenia, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Załącznik nr 2 do ogłoszenia. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni od daty wpływu do Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT, proszę potwierdzić (0)
3 Wymagany termin gwarancji - 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy w ramach danego zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień cząstkowych. Umowa będzie obowiązywała przez okres 12 miesięcy lub do wykorzystania kwoty podanej w §1 ust. 3 umowy w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 237