Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.89.2024.KS Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ażurowego parkingu na Osiedlu Podolszyce Płn.”

Katarzyna Słupska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 12-09-2024 14:29:00
Składania : 20-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 20-09-2024 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ażurowego parkingu na Osiedlu Podolszyce Płn.”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia -  

Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień zawarcia Umowy.
         Zakres minimalny (podstawowy):
Termin wykonania Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy ustala się na 8 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.
Termin przekazania Zamawiającemu Koncepcji wraz z przewidywanymi kosztami realizacji – 4 tygodnie od dnia zawarcia Umowy.
Termin przekazania Zamawiającemu uproszczonej inwentaryzacji dendrologicznej wraz z geodezyjnym naniesieniem zinwentaryzowanych roślin oraz projektu (planu) ochrony zieleni wraz z uzupełnieniem inwentaryzacji o elementy operatu dendrologicznego – 4 tygodnie od dnia zawarcia Umowy.
       Zakres opcjonalny (opcja):
Pełnienie Nadzoru autorskiego, nastąpi w terminie określonym zgodnie z §2 ust. 4 pkt 1) wzoru Umowy. Niezwłocznie po podpisaniu umowy na roboty budowlane, Zamawiający pisemnie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu: 

Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:

1. Jedną osobą – Projektant – posiadającą:

  1. Uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej lub konstrukcyjno–

    budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane wydane

    wg wcześniej obowiązujących przepisów prawa budowlanego

  2. Co najmniej 2 lata doświadczenia w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień

2. Jedną osobą – Projektant – posiadającą:

  1. Uprawnienia do projektowania w specjalności elektrycznej

  2. Co najmniej 1 rok doświadczenia w projektowaniu po uzyskaniu uprawnień

3. Jedną osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów ochrony zieleni i legitymuje się wykształceniem kierunkowym:

– 2 lata doświadczenia zawodowego – inspektor nadzoru terenów zieleni lub drzew, legitymujący się ukończonym kursem z tego zakresu, lub – 3 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo, lub – 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo.

4. Jedną osobą posiadającą tytuł zawodowy nadany absolwentowi uczelni wyższej kierunku architektura krajobrazu po ukończeniu studiów inżynierskich oraz doświadczenie zawodowe minimum 3 letnie przy projektowaniu.

  1. Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego jedną osobę, która będzie spełniać jednocześnie wszystkie wymagania z punktu nr 3 i 4.



  1. W/w osoby muszą być członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa co jest potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tę izbę. Zaświadczenie to zostanie przedłożone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Katarzyna Słupska - 2436 71 577 , Hanna Strzałkowska - 2436 71 458



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ażurowego parkingu na Osiedlu Podolszyce Płn.”

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
KOCEPCJA SP23 - 2024.07.22-2.pdf pdf 6263.65 2024-09-12 14:29:00 Postępowanie
Umowa - wzór - parking ażurowy(3).pdf pdf 593.75 2024-09-12 14:29:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 __ Opis przedmiotu zamówienia(5).pdf pdf 92.99 2024-09-12 14:29:00 Postępowanie
Tabela elementów scalonych - parking ażurowy(3).odt odt 29.58 2024-09-12 14:29:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-09-12 14:29:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-09-12 14:29:00 Kryterium
informacja z otwarcia parking.odt odt 24.66 2024-09-20 10:51:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-24 12:48 Katarzyna Słupska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, że postępowanie zostało unieważnione - kwota oferty z najniższą ceną przekracza środki zabezpieczone przez Zamawiającego.
2024-09-24 12:44 Katarzyna Słupska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, że postępowanie zostało unieważnione - kwota oferty z najniższą ceną przekracza środki zabezpieczone przez Zamawiającego.
2024-09-24 12:44 Katarzyna Słupska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, że oferta: RZECZOZNAWCA BUDOWLANY MGR INŻ. WOJCIECH BŁASZCZAK
09-410 Płock, Batalionu Parasol 76 została odrzucona.
2024-09-20 10:51 Katarzyna Słupska W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].odt

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakres podstawowy Proszę podać cenę za cały zakres podstawowy 1 usługa - (0)
2 Zakres opcjonalny Proszę podać cenę za jeden pobyt nadzoru autorskiego wraz z dojazdem 3 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki wzoru umowy - Proszę potwierdzić akceptację (0)
3 Wykonawca jest/nie jest czynnym płatnikiem podatku VAT - Proszę wpisać jest/nie jest (0)
4 E-fakturowanie - Proszę wpisać faktura papierowa/ustrukturyzowana

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Warunki pkt.IV - dysponowanie osobami - Proszę potwierdzić spełnienie warunków (0)
7 Koszty przyjazdu, pobytu na budowie i powrotu /brutto w zł/ oraz - koszt wykonania czynności nadzoru autorskiego w ramach merytorycznego załatwienia sprawy /brutto w zł/ w ramach jednego pobytu podczas pełnienia nadzoru autorskiego - Proszę uzupełnić w ramach jednego pobytu podczas pełnienia nadzoru autorskiego: a) koszty przyjazdu, pobytu na budowie i powrotu: .............. b) koszt wykonania czynności nadzoru autorskiego w ramach merytorycznego załatwienia sprawy:............................................ (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 332