Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSr-IX.271.48.2024 Wykonanie niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych na pomniku przyrody Fifne wierzby

Małgorzata Zielińska
Miasto Poznań Oddział: Wydział Klimatu i Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 12-09-2024 12:35:00
Składania : 18-09-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 Zapytanie ofertowe

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych na pomniku przyrody Fifne wierzby (18 drzew), zgodnie z zapisami § 1 ust. 2 uchwały nr VI/76/IX/2024 Rady Miasta Poznania z dnia 9 lipca 2024 r. w sprawie uzgodnienia zakresu prac wykonywanych na potrzeby ochrony przyrody, dotyczących pomnika przyrody - grupy drzew "Fifne wierzby" przy ul. Wrońskiego/Krauthofera w Poznaniu.

Szczegółowy opis zabiegów pielęgnacyjnych dla poszczególnych drzew stanowią załączniki nr 1 – 18 do opisu przedmiotu zamówienia.

Lokalizację drzew stanowi załącznik nr 2 do umowy.

Wykonane prace nie mogą spowodować utraty walorów przyrodniczych pomnika przyrody.

Zabiegi należy przeprowadzić pod nadzorem przyrodniczym, w tym dendrologicznym i ornitologicznym.

Zabiegi pielęgnacyjne musi wykonywać wyspecjalizowany arborysta, posiadający uprawnienia do wykonywania prac na wysokości powyżej 3 m, z doświadczeniem w pielęgnacji drzew i cięć wycofujących, weteranizujących oraz posiadający doświadczenie w pracach przy pomnikach przyrody i posiadający uprawnienia do pracy w zakresie konserwacji i pielęgnacji zieleni zabytkowej. Prace powinny być prowadzone zgodnie ze sztuką ogrodniczą i arborystyczną. Osoby pracujące przy ww. drzewach muszą posiadać uprawnienia European Tree Worker (ETW) lub inne ważne równoważne.

Wszelkie prace pielęgnacyjne należy wykonywać pod nadzorem w zakresie ochrony drzew (uprawnienia np.: Certyfikowanego Inspektora Arborystyki Europejskiej Rady ds. Drzew (ETT) lub Inspektora ds. Pielęgnacji i Ochrony Drzew lub Inspektora Terenów Zieleni lub inne ważne równoważne uprawnienia).

    2. Termin wykonania zamówienia:

do 31 października 2024 r.

    3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Jednym kryterium najkorzystniejszej oferty jest cena, która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy, narzuty, zysk oraz podatki (zł).

    4. Opis warunków udziału w postępowaniu:

a) Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na pielęgnacji drzew. 

b) Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą:

ba) uprawnienia do wykonywania prac na wysokości powyżej 3 m,

bb) uprawnienia European Tree Worker (ETW) lub inne ważne równoważne,

bc) oraz posiadającą doświadczenie w zakresie wykonania dwóch usług polegających na pielęgnacji drzew i cięć wycofujących, weteranizujących oraz jednej usługi w zakresie w pracy przy pomnikach przyrody.

Osoba o której mowa w pkt ba, bb, bc może być tą samą osobą.

W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w pkt a) i pkt b) należy przedłożyć:

a) Wykaz usług Wykonawcy przez niego wykonanych we wskazanym przedziale czasowym wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się są wykonywane. Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 

b) Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wymaganych posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, informacją dysponowania tymi osobami oraz udokumentowanie kwalifikacji zawodowych (uprawnienia), jak i wymaganego doświadczenia wymienionych osób wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług.

    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT 8 %.

    6. Zasady płatności:

Zamawiający zobowiązuje się w terminie do 21 dni od otrzymania faktury VAT zapłacić Wykonawcy przelewem należną kwotę na wskazany rachunek, Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego, na który mają być zapłacone należności umowne jest rachunkiem firmowym i wymienionym w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ustawy o VAT,  tzw. biała lista.

    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę lub wezwać do uzupełnienia oferty w wyznaczonym terminie.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

    10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    11. Zapoznanie się z treścią opisu przedmiotu zamówienia

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią opisu przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 4087

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 1-18 do opz.rar rar 14728.06 2024-09-12 12:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy.pdf pdf 266.32 2024-09-12 12:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 14.13 2024-09-12 12:58:49 Postępowanie

Komunikaty

2024-09-12 12:37 Małgorzata Zielińska Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 39 113,28 zł brutto na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia Proszę o podanie ceny całkowitej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2883 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 31 października 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki udziału w postępowaniu - Proszę o załączenie potwierdzenia spełnienia warunków w pkt 4a i 4b (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 70