Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-09-2024 13:21:00 |
Składania : | 16-09-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 16-09-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
zapraszam do składania ofert cenowych na usługi mycia zewnętrznego pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji
w Oleśnicy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego pojazdów służbowych należących do dwóch grup:
Grupa A – pojazdy, które z uwagi na konstrukcję, wymiary itp. mogą być myte jedynie w myjni ręcznej (pojazdy oznakowane).
Grupa B – pojazdy, które dopuszcza się do mycia zarówno w myjni automatycznej jak i ręcznej (pojazdy nieoznakowane).
Wymagania dotyczące oferty:
Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.
1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty na wszystkie pozycje zamówienia.
2. Podana cena usługi musi zawierać wszystkie koszty ponoszone przez wykonawcę oraz być wartością brutto.
3. Faktura VAT musi zawierać cenę jednostkową brutto usługi.
4. Płatność za wykonanie usługi zostanie zrealizowana przelewem w terminie 30 dni od daty doręczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz ze zleceniami na wykonanie usługi.
5. Miejscem wykonania usługi jest adres myjni wskazany w ofercie.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi mycia pojazdów poza kolejnością i rozpocznie mycie nie później niż 20 minut po podstawieniu pojazdu do mycia.
7. Zamawiający informuje, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
8. Dla zapewnienia transparentności w wyborze ofert zamówienie realizowane jest wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej openNexus (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób niż poprzez formularz ofertowy na stronie postępowania).
Oferta powinna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zastrzegamy, że postępowanie może zostać nierozstrzygnięte w przypadku: - przekroczenia wartością oferty środków zaplanowanych na realizację zamówienia,
- niedostarczeniem wymaganej dokumentacji (wypełniony formularz ofertowy - załącznik) oraz niezbędnych akceptacji.
Komunikaty