Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.12.2024 Jednorazowy zakup materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Zgorzelec

Kinga Ostrowska
Urząd Miasta Zgorzelec
Termin:
Zamieszczenia : 11-09-2024 13:10:00
Składania : 17-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 17-09-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


UWAGA!

Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:

1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 

 

W niniejszym postępowaniu Zamawiający w pierwszej kolejności dokona badania wszystkich złożonych ofert pod kątem braku podstaw wykluczenia z postępowania, a następnie zbada, czy wykonawca, który zaoferował najniższą cenę spełnia warunki udziału w postępowaniu - o ile takie zostały przewidziane przez Zamawiającego.

Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 230.04 2024-09-11 13:10:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 414.64 2024-09-11 13:10:00 Kryterium
Zał. nr 1 - Wykaz mateiałów biurowych.pdf pdf 202.97 2024-09-11 13:10:00 Kryterium
Zał. nr 2 i 3 - Protokoły.pdf pdf 444.54 2024-09-11 13:10:00 Kryterium
oświadczenie.docx docx 16.1 2024-09-11 13:10:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miasta Zgorzelec Wykonawca podaje cenę ryczałtową za realizację całej dostawy, tj. wszystkich materiałów biurowych wyszczególnionych w „Wykazie materiałów biurowych” - Załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zgodnie z warunkami realizacji zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania. 1 dostawa Urząd Miasta Zgorzelec
ul. Bolesława Domańskiego 7
59-900, Zgorzelec
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w całości jednorazową dostawą. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dostawa - Zgodnie z zapisami projektu umowy – przedmiot zamówienia zostanie dostarczony wraz z rozładunkiem i wniesieniem do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miasta Zgorzelec przy ul. Domańskiego 7, do pomieszczenia magazynowego znajdującego się w piwnicy. Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku ręcznego, z uwagi na brak możliwości rozładunku całych palet bezpośrednio do magazynu. Istnieje możliwość podjazdu samochodu dostawczego bezpośrednio pod budynek. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w szczególności koszty dostawy, transportu, ubezpieczenia na czas transportu i wniesienia przedmiotu niniejszej umowy do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca. Powyższe zapisy mają również zastosowanie w przypadku dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Gwarancja - Wykonawca udzieli Zamawiającemu 6 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały biurowe oraz akceptuje wymagania dot. gwarancji i rękojmi określone w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, iż akceptuje warunki realizacji zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.pdf

Zał. nr 1 - Wykaz ma [...].pdf

Zał. nr 2 i 3 - Prot [...].pdf

(0)
7 Oświadczenie Wykonawcy - Wykonawca oświadcza, że zaoferowane materiały biurowe są zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w projekcie umowy oraz Załączniku – Wykaz materiałów biurowych, w tym są fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, nadające się do wykorzystania zgodnie z przeznaczeniem, posiadające nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadające zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Podwykonawstwo - Wykonawca oświadcza, że zamówienie nie będzie wykonywane przez podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Oświadczenie Wykonawcy dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Proszę wypełnić i podpisać oświadczenie - wzór w załączeniu. Zamawiający zaleca stosowanie podpisów własnoręcznych lub elektronicznych (skan lub oryginał oświadczenia), nie dopuszcza się opatrzenia oświadczenia podpisem faksymile. W przypadku podpisania oświadczenia przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

oświadczenie.docx

(0)
10 Numer rachunku bankowego - Należy podać numer rachunku bankowego Wykonawcy do rozliczeń z Zamawiającym, który zostanie wpisany do treści umowy (0)
11 Osoba odpowiedzialna za realizację umowy - Proszę podać imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail osoby wyznaczonej do kontaktów w sprawach związanych z realizacją umowy oraz upoważnionej do podpisywania protokołów. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 88