Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSK-II.272.2.12.2024.AB Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z analizą i aktualizacją zlewni oraz uzyskaniem ostatecznych decyzji wodnoprawnych na odprowadzanie oczyszczonych wód opadowych i roztopowych do ziemi lub do wód ujętych w system kanalizacji deszczowej na terenie miasta Płocka

Agnieszka Bieniek
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Spraw Komunalnych
Termin:
Zamieszczenia : 10-09-2024 09:32:00
Składania : 17-09-2024 11:30:00
Otwarcia : 17-09-2024 12:00:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn.: „Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z analizą i aktualizacją zlewni oraz uzyskaniem ostatecznych decyzji wodnoprawnych na odprowadzanie oczyszczonych wód opadowych i roztopowych do ziemi lub do wód ujętych w system kanalizacji deszczowej na terenie miasta Płocka

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia - 31.03.2025 r.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 % (w przypadku, gdy cena oferty nie jest jedynym kryterium, należy w pisać inne kryteria oceny ofert, np. gwarancja) 

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu (obowiązuje w przypadku, gdy stawiane są warunki udziału): 

1) wykaz opracowań 4 operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych ze zlewni powierzchni zanieczyszczonych znajdujących się na terenie miasta wraz z uzyskaniem na ich podstawie pozwoleń wodnoprawnych zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania.

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych minim (np. dostaw,usług, robót budowlanych) potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych … lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie (dostaw, usług lub robót budowlanych) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami (obowiązuje,gdy stawiany jest warunek dysponowania osobami):…

2 osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych


UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 

Uwaga! - zapis opcjonalny

Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Angelika Wilanowska, Agnieszka Bieniek, Krzysztof Gawin



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozytywnych ostatecznych decyzji wodnoprawnych.   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ 2024.pdf pdf 65.93 2024-09-10 09:32:00 Postępowanie
zał. nr 1 do opz..pdf pdf 34.18 2024-09-10 09:32:00 Postępowanie
wzór umowy OPERATY 2024.pdf pdf 150.45 2024-09-10 09:32:00 Postępowanie
zał. nr 1 do do umowy.pdf pdf 34.13 2024-09-10 09:32:00 Postępowanie
1 zlewnia ul. Wiadukt.jpg jpg 244.64 2024-09-10 09:32:00 Postępowanie
2 zlewnia ul. Traktowa do rowu.jpg jpg 207.52 2024-09-10 09:32:00 Postępowanie
3 zlewnia ul. Bartoszewskiego do zbiornika.jpg jpg 222.16 2024-09-10 09:32:00 Postępowanie
4 zlewnia ul. Zgodna.jpg jpg 244.25 2024-09-10 09:32:00 Postępowanie
5 zlewnia ul. Pocztowa do rowu.jpg jpg 193.33 2024-09-10 09:32:00 Postępowanie
6 powierzchnia zlewni Chrostowska.jpg jpg 201.12 2024-09-10 09:32:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-09-10 09:32:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-09-10 09:32:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozolenia wodnoprawnego dla poz. 1 zał. nr OPZ (zlewnia Bielska - ul. Wiadukt) Sporządzenie dokumentacji w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. wersji elektronicznej (zamawiana ilość nie uwzględnienia egz. operatu niezbędnych do uzyskania wymaganych do opinii, uzgodnień itp.) 1 szt. Urząd Miasta Płock
Pl. Stary Rynek 1
09-400, Płock
(0)
2 Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozolenia wodnoprawnego dla poz. 2 zał. nr OPZ (zlewnia Traktowa) Sporządzenie dokumentacji w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. wersji elektronicznej (zamawiana ilość nie uwzględnienia egz. operatu niezbędnych do uzyskania wymaganych do opinii, uzgodnień itp.) 1 szt. - (0)
3 Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozolenia wodnoprawnego dla poz. 3 zał. nr OPZ (zlewnia Obwodnica, Bartoszewskiego) Sporządzenie dokumentacji w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. wersji elektronicznej (zamawiana ilość nie uwzględnienia egz. operatu niezbędnych do uzyskania wymaganych do opinii, uzgodnień itp.) 1 szt. - (0)
4 Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozolenia wodnoprawnego dla poz. 4 zał. nr OPZ (zlewnia Zgodna) Sporządzenie dokumentacji w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. wersji elektronicznej (zamawiana ilość nie uwzględnienia egz. operatu niezbędnych do uzyskania wymaganych do opinii, uzgodnień itp.) 1 szt. - (0)
5 Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozolenia wodnoprawnego dla poz. 5 zał. nr OPZ (zlewnia Pocztowa – granica miasta) Sporządzenie dokumentacji w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. wersji elektronicznej (zamawiana ilość nie uwzględnienia egz. operatu niezbędnych do uzyskania wymaganych do opinii, uzgodnień itp.) 1 szt. - (0)
6 Wykonanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozolenia wodnoprawnego dla poz. 6 zał. nr OPZ (zlewnia Chrostowskiej/Żyzna) Sporządzenie dokumentacji w 2 egz. w wersji papierowej i 2 egz. wersji elektronicznej (zamawiana ilość nie uwzględnienia egz. operatu niezbędnych do uzyskania wymaganych do opinii, uzgodnień itp.) 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2986 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Doświadczenie - Wykaz opracowań 4 operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych ze zlewni powierzchni zanieczyszczonych znajdujących się na terenie miasta wraz z uzyskaniem na ich podstawie pozwoleń wodnoprawnych zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat z potwierdzeniem ich należytego wykonania (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego płatności w systemie podzielonej płatności. - Proszę potwierdzić (0)
8 Zatrudnienie - 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kopia uprawnień (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 100