- Strona główna
- Postępowanie ID 978231
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WOMPCPL Dz.E III 26/15/2024 Dostawa pętli indukcyjnych, interkomów oraz tabletów w ramach projektu: „ Doposażenie i zwiększenie dostępności do świadczeń POZ w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczym w Lublinie”
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Dorosz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-09 19:24:00
-
Składania2024-09-17 15:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-17 15:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-06
20:26:51
|
Ewa Dorosz |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2024-10-09
20:57:28
|
Ewa Dorosz |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2024-09-23
20:29:24
|
Ewa Dorosz |
Omyłka
pisarska
w
informacji
z
otwarcia
ofert Zamawiający dokonuję poprawy oczywistej omyłki pisarskiej, polegającej na podaniu błędnej nazwy Wykonawcy w informacji z otwarcia ofert, w następujący sposób: Jest: OPTICON POLSKA Sp. z o.o. Winno być: OTICON POLSKA Sp. z o.o. |
2024-09-17
19:37:12
|
Ewa Dorosz |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-09-17
15:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Informacja
o
kwocie
przeznaczonej
na
sfinansowanie
zamówienia Na mocy art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 18 900,00 zł brutto w tym: Część 1 – 4 200,00 zł Część 2 – 4 200,00 zł Część 3 – 3 500,00 zł Część 4 – 7 000,00 zł |
2024-09-12
18:09:10
|
Ewa Dorosz |
Odpowiedzi
na
zapytania
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?