Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa krzeseł biurowych na potrzeby pracowników UMP SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

Wiesława Jarząbkowska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Techniczno – Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2024 14:26:00
Składania : 11-09-2024 08:00:00
Otwarcia : 11-09-2024 08:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  


Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 24 36 71 757 lub 24 36 71 431

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ - krzesła obrotowe ENGEL MARK ADLER.odt odt 28.79 2024-09-06 14:26:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-09-10 15:24 Wiesława Jarząbkowska Dzień dobry, w uzupełnieniu do szacowania wartości zamówienia na zakup i dostawę krzeseł biurowych dla UMP Zamawiający informuje, że jest zainteresowany ofertami z 24 miesięcznym okresem gwarancji na dostarczony towar.
Z poważaniem
Wiesława Jarząbkowska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Fotel biurowy ANGEL - z regulacją wysokości siedziska, synchroniczną regulacją odchylania oparcia i siedziska z możliwością dostosowania sprężystości odchylenia oparcia do ciężaru użytkownika, - oparcie, siedzisko i podłokietniki z regulacją wysokości, - oparcie wykonane z siatki odpornej na zniszczenia i rozdarcia w kolorze czarnym, - siedzisko tapicerowane tkaniną w kolorze czarnym, - kółka miękkie do powierzchni twardych, - dolna podstawa pięcioramienna, - nośność 150 kg 114 szt. - (0)
2 Fotel biurowy MARK ADLER - z regulacją oparcia góra-dół pozwalająca na dostosowanie fotela do wzrostu, - regulowaną podpora lędźwiową, - zagłówkiem z regulacją 3D zapewniającym ergonomiczne ułożenie głowy i szyi, -z możliwością odchylania i blokady oparcia w 4 pozycjach, - podłokietnikami z regulacją w trzech pozycjach, - zagłówek i oparcie tapicerowane siatką HD o grubej strukturze, w kolorze czarnym, - wzmocniona rama z tyłu krzesła i pięcioramienna podstawa wykonana z aluminium, - koła kauczukowe, - maksymalna waga użytkownika do 150 kg. 16 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2926 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji do 5 tygodni. Dostawa możliwa w maksymalnie w dwóch turach. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
5 Termin płatności - 30 dni od daty wpływu dowodu księgowego (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 245