Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Likwidacja sprzętu

Termin:
Zamieszczenia : 04-09-2024 14:38:00
Składania : 12-09-2024 14:00:00
Otwarcia : 12-09-2024 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Oferta 7/2024.

1. Oświadczam jako Wykonawca, że zapoznałem się z niniejszą ofertą i nie wnoszę do niej zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w niej zawarte.

 2. Zamawiający.

 2.1) Odbiorca/Płatnik: Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie, ul. Nowa 40, 06-500 Mława.

 3. Przedmiot zamówienia. Likwidacja sprzętu.

 3.1) Likwidowany sprzęt: komputery stacjonarne, komputery przenośne, monitory komputerowe, klawiatury komputerowe, myszy komputerowe, drukarki komputerowe, kserokopiarki, listwy zasilające elektryczne, maszyny do pisania, kalkulatory elektroniczne.

3.2) Likwidacja sprzętu.

 - Polegająca na odbiorze i załadunku przez Wykonawcę sprzętu od Zamawiającego znajdującego się pod adresem: ul. Stefana Roweckiego „Grota” 4, 06-500 Mława.

 - Wykonawca podczas odbioru sprzętu od Zamawiającego dokona w jego obecności zważenia odbieranego sprzętu.

 - Wykonawca dokona w obecności Zamawiającego zważenia odbieranego sprzętu na własnym dostarczonym przez Wykonawcę urządzeniu lub dokona zważenia samochodu przed i po załadunku odbieranego sprzętu. Koszt zważenia sprzętu ponosi Wykonawca.

 - Likwidowany sprzęt Zamawiający przekaże a Wykonawca przyjmie protokółem zdawczo-odbiorczym.

 3.3) Sprzęt używany (nienowy), częściowo uszkodzony.

 3.4) Komputery bez dysków twardych.

 3.5) Ilość likwidowanego sprzętu może ulec zmianie. Zmiana ilości będzie polegała na wycofaniu lub dodaniu pewnych pozycji wykazu. Wykaz pozycji likwidowanego sprzętu przedstawiony jako załącznik na platformie zakupowej na stronie internetowej o adresie „https://platformazakupowa.pl/”.

 4. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zawrze i uwzględni wszelkie koszty związane z likwidacją sprzętu.

 4.1) Zapłata za likwidację sprzętu zostanie dokonana przez Wykonawcę przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego.

 4.2) Cena podana przez Wykonawcę w formie:

 - wartość netto w złotych za 1 kilogram likwidowanego sprzętu,

- podatek VAT wartość wyrażona procentowo i kwotowo,

- wartość brutto w złotych za 1 kilogram likwidowanego sprzętu.

 4.3) Kryteria oferty.

 - Cena  100%.

Lp.

Wartość netto w złotych za 1 kilogram likwidowanego sprzętu

Podatek VAT wartość wyrażona procentowo

Podatek VAT wartość wyrażona w złotych

Wartość brutto w złotych za 1 kilogram likwidowanego sprzętu

1

2

3

4

5

1.

 

 

 

 

 5. Termin wykonania zamówienia zostanie uzgodniony z Wykonawcą po wyborze jego oferty.

 6. Zasady i termin płatności.

 6.1) Zapłata na rzecz Zamawiającego za likwidację sprzętu zostanie dokonana przez Wykonawcę przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w wystawionej fakturze w terminie 7 (słownie siedem) dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.

 7. Kontakt w sprawie oferty.

 7.1) W przypadku pytań merytorycznych kontakt poprzez stronę internetową o adresie „https://platformazakupowa.pl/” poprzez przycisk „Wyślij wiadomość do zamawiającego” lub pod nr telefonu 23 654 47 70.

 8. Kryteria oferty do zamieszczenia na platformie zakupowej.

 

Lp.

Nazwa

Preferencje

1

2

3

1.

Warunki płatności

Zapłata na rzecz Zamawiającego za likwidację sprzętu zostanie dokonana przez Wykonawcę przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w wystawionej fakturze w terminie 7 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.

2.

Termin realizacji

Termin wykonania zamówienia zostanie uzgodniony z Wykonawcą po wyborze jego oferty.

3.

Dodatkowe koszty

Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy.

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.23 654 47 70.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Obowiązek informacyjny w związku z przetwarzaniem danych osobowych – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 

1.      Administratorem danych osobowych jest Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Nowa 40, 06-500 Mława. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Stefana Roweckiego „Grota” 4, 06-500 Mława lub poczty elektronicznej pod adresem e-mail: zuwmlawa@zuwmlawa.pl.

2.      Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.

3.      Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

4.     Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w  celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO –  dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa.

5.      Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.

6.      Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7.     Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w szczególności do: Urzędu Zamówień Publicznych, organów kontrolnych, a także na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do: dostawców usług teleinformatycznych.

8.      Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do:

a)       żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;

b)       wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;

c)       wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9.      Podanie danych osobowych jest wymogiem do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak możliwości udziału w postępowaniu.

10.   Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Komputer stacjonarny HP ProDesk 400 G3 - 8 szt. - (0)
2 Komputer stacjonarny HP ProDesk 490 G3 - 4 szt. - (0)
3 Komputer przenośny HP ProBook 470 G3 - 1 szt. - (0)
4 Komputer przenośny HP Elite Book 8530 w - 1 szt. - (0)
5 Kserokopiarka Canon Image Runner 2520 - 1 szt. - (0)
6 Komputer przenośny HP ProBook 450 G3 - 1 szt. - (0)
7 Listwa elektryczna Ever Standard IEC - 2 szt. - (0)
8 Monitor LG 24 GM 77 B - 3 szt. - (0)
9 Monitor LG 24 MP77HM-P - 1 szt. - (0)
10 Kalkulator elektroniczny Citizen CX 123A - 1 szt. - (0)
11 Drukarka Mefa 2010 - 1 szt. - (0)
12 Drukarka HP Deskjet 1515 - 1 szt. - (0)
13 Maszyna do pisania Optima SP 20 - 1 szt. - (0)
14 Maszyna do pisania Optima SC 12 - 2 szt. - (0)
15 Drukarka Oki 3320 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zapłata na rzecz Zamawiającego za likwidację sprzętu zostanie dokonana przez Wykonawcę przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w wystawionej fakturze w terminie 7 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 219