Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RI.032.77.2024 Opracowanie projektu budowlanego oraz projektów branżowych dla inwestycji pn.: „Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Starkowo”

Karolina Stanisławska
Gmina Przemęt
Termin:
Zamieszczenia : 04-09-2024 13:08:00
Składania : 12-09-2024 12:00:00
Otwarcia : 12-09-2024 12:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Urzędu Gminy w Przemęcie

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 na opracowanie projektu budowlanego oraz projektów branżowych dla inwestycji pn.: „Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Starkowo”

 

Zamawiający:

Gmina Przemęt z siedzibą w Przemęcie przy ul. Jagiellońskiej 8, 64-234 Przemęt,  NIP: 9231651446

 

 I. Osoby upoważnione do kontaktów:

Karolina Stanisławska – karolina.stanislawska@przemet.pl

Iwona Gawron - iwona.gawron@przemet.pl

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Opracowanie projektu budowlanego oraz projektów branżowych dla inwestycji pn.: „Przebudowa kuchni w sali wiejskiej
w miejscowości Starkowo”.

Celem zadania jest opracowanie sposobu na przebudowę kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Starkowo wraz z wyposażeniem. W ramach zadania planowane jest m.in. wydzielenie z obecnej kuchni następujących pomieszczeń:

- pomieszczenie do przygotowywania posiłków,

- pomieszczenie do podawania posiłków,

- pomieszczenie do zmywania naczyń.

 

Przedmiot zamówienia  należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Projekt musi być uzgodniony pod względem wymagań higienicznych
i zdrowotnych oraz w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz z innymi organami administracyjnymi wymaganymi prawem.

 

Przedmiot zamówienia obejmuje:

·         inwentaryzację budynku w tym istniejących instalacji,

·         uzyskanie mapy zasadniczej do celów uzyskania decyzji o warunkach zabudowy,

·         uzyskanie mapy do celów projektowych,

·         wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego w zakresie niezbędnym uzyskania pozwolenia na budowę,

·         wykonanie projektu zagospodarowania terenu,

·         wykonanie projektu technicznego dla celów realizacji inwestycji,

·         uzyskanie niezbędnych decyzji, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę w tym m. in. decyzji o warunkach zabudowy,

·         wykonanie kosztorysów inwestorskich – wszystkich branż,

·         wykonanie przedmiarów robót – wszystkich branż,

·         wykonanie kosztorysów ofertowych – wszystkich branż,

·         wykonanie specyfikacji technicznej wykonania robót – wszystkich branż,

III. Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy (planowane podpisanie umowy – styczeń 2025 r.) do dnia 31.10.2025 r.

 

IV. Opis sposobu wyboru oferty:

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria:

    Cena (waga 100 % = 100 pkt) liczona wg wzoru C = Cn/Cb x 100 pkt

    gdzie Cn - Cena najniższej oferty, Cb - Cena badanej oferty

Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia.

VII. Ofertę należy złożyć do dnia: 12.09.2024 r. do godz.: 12:00

VIII. Przekazanie i odbiór przedmiotu umowy oraz wynagrodzenie:

1)     W terminie do dnia 31.10.2025 r. Wykonawca przekaże dokumentację
w siedzibie Zamawiającego wraz z oświadczeniami o kompletności i zgodności z celem, jakiemu ma służyć, zgodności z obowiązującymi przepisami
i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.

2)     Zamawiający w terminie 14 dni od doręczenia ww. dokumentacji  dokona weryfikacji przekazanych dokumentów.

3)     Jeżeli w toku weryfikacji stwierdzone zostaną wady lub braki w złożonej przez Wykonawcę dokumentacji, Zamawiający wskaże Wykonawcy dostrzeżone wady lub braki i wezwie Wykonawcę do usunięcia stwierdzonych wad lub braków w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni roboczych.

4)     Przy weryfikacji  dokumentacji Zamawiający nie jest zobowiązany dokonać sprawdzenia jej jakości, a brak zgłoszenia zastrzeżeń nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności względem Zamawiającego za jakość przedmiotu Umowy oraz jego kompletność pod względem celu, jakiemu ma służyć.

5)     Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w terminie 14 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury VAT jest wykonanie dokumentacji i jej doręczenie Zamawiającemu, oraz po dokonaniu przez Zamawiającego  pozytywnej weryfikacji otrzymanej dokumentacji.

6)     Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przekazane na wskazany przez niego rachunek bankowy.

7)     Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

VIII. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty niezwłocznie zawiadamiając Wykonawców. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. 

UWAGA:
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej kuchni w budynku sali wiejskiej w miejscowości Starkowo przed złożeniem oferty. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy skontaktować się z Panią Iwoną Gawron lub Panią Karoliną Stanisławską pod nr telefonu 65 615 69 66 w godzinach pracy Urzędu Gminy Przemęt w godzinach 07:30 – 15:30. 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 65 615 69 66

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
klauzula informacyjna - zapytanie ofertowe.pdf pdf 94.08 2024-09-04 13:08:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie projektu budowlanego oraz projektów branżowych dla inwestycji pn.: „Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Starkowo” Opis w treści zapytania 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2864 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do 31.10.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 212