- Strona główna
- Postępowanie ID 974995
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WIM 271.2.71.2024 Wykonanie robót budowlanych polegających na rewitalizacji boiska do siatkówki plażowej na os. Piaski w Bydgoszczy
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Pabian
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji Miasta
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-02 09:32:00
-
Składania2024-09-10 11:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.71.2024 z dnia 29.08.2024 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 t.j. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,
Wydział przeprowadzający postępowanie:
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach Programu Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) - „Rewitalizacja boiska do siatkówki plażowej na os. Piaski (Program BBO)” na dz. ew. nr 73, obręb 0303 ul. Mochelska – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn.: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).
2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) robót ziemnych i przygotowawczych,
2) przesadzenia krzewów gatunku rokitnik – w obrębie inwestycji,
3) usunięcia 3 grup samosiewów robinii,
4) demontażu oraz utylizacji istniejących ławek (3 szt.), słupów do zawieszenia siatki (2 szt.),
5) dostawy i montażu nowych urządzeń boiska do siatkówki plażowej, małej architektury,
6) fundamentów pod montaż urządzeń,
7) montażu nowych piłkochwytów, furtki, słupków wraz z siatką, ławek, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej,
8) nawierzchni piaskowej boiska,
9) utwardzonego ciągu pieszego,
10) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) Zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia dotyczącego zamiaru przystąpienia do robót budowlanych z dn. 9.05.2024 r. znak: WAB.II.6743.362.2024.BK;
2) dokumentacją projektową,
3) uzgodnieniami uzyskanymi na etapie przygotowania inwestycji (w tym uzgodnienia z Wydziałem Zieleni i Gospodarki Komunalnej),
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682 j. t. z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej,
5) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (minimum 1 zamówienie) oraz pisemne potwierdzenia należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).
4. Załączniki do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym:
1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),
2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),
3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia –formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),
4) Wzór umowy (zał. nr 4),
5) Formularz oferty (zał. nr 5),
6) Załącznik pn. Podział ceny na składniki – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 6),
7) Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 7),
8) Dokumentacja projektowa (zał. nr 8),
9) Zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia dotyczącego zamiaru przystąpienia do robót budowlanych z dn. 9.05.2024 r. znak: WAB.II.6743.362.2024.BK (zał. nr 9),
10) Zgoda na wycinkę WGK z dnia 7.03.2024 r. znak: WGK-III.6131.1.55.2024.AT (zał. nr 10).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert i warunki płatności
Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nieoddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).
6.1 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki niebudzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.2 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
1) Natalia Stanisławska, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego WIM (br. konstr.) – tel. 52 5859533
2) Ewa Pietkun, Podinspektor WIM – tel. 52 58 59 527
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: ewa.pietkun@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 10.09.2024 r. o godz. 11.00.
10. Składając pisemną ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisany formularz oferty (zał. nr 5),
2) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 2),
3) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),
4) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2);
5) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 3),
6) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 3 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
7) Wypełniony załącznik pn.: „Podział ceny na składniki” (zał. nr 6),
8) Podpisane oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 7).
11. Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-8 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
13. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-13
09:48:17
|
Justyna Pabian |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?