- Strona główna
- Postępowanie ID 974746
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
08/PN/2024 Sukcesywna dostawa asortymentu na potrzeby oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
Wystawiający
-
UżytkownikEdyta Pożoga
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-30 13:08:00
-
Składania2024-10-04 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-04 10:10:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-03
10:48:24
|
Edyta Pożoga |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
ZAWIADOMIENIE
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu nieograniczonego p.n. „Sukcesywna dostawa asortymentu na potrzeby oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II” SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 260 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze. zm.) Niniejszym zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Sukcesywna dostawa asortymentu na potrzeby oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”. UZASADNIENIENIE PRAWNE Na podstawie art. 256 ustawy Pzp. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. UZASADNIENIE FAKTYCZNE Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy Pzp. Przyczyną unieważnienia postępowania na podstawie przywołanego przepisu jest wystąpienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia zaistniały nowe okoliczności, które to powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest bezcelowe. Okolicznościami, które pociągają za sobą bezcelowość prowadzonego postępowania jest ujawnienie się potrzeby znacznego rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia. Załączniki |
2024-10-03
09:47:34
|
Edyta Pożoga |
ZAWIADOMIENIE
O
UNIEWAŻNIENIU https://ted.europa.eu/pl/notice/594464-2024/pdfs ; SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 260 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze. zm.) Niniejszym zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Sukcesywna dostawa asortymentu na potrzeby oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”. Szczegółowe informacje w załączeniu: scan pisma oraz ogłoszenie o zmianie opublikowane w dzienniku urzędowym UE: 2024-OJS193-00594464 Załączniki |
2024-10-03
08:57:10
|
Edyta Pożoga | KOMUNIKAT - WYKONAWCY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Sukcesywna dostawa asortymentu na potrzeby oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach im.św. Jana Pawła II”. SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II informuje, iż trwają formalności zmierzające do unieważnienia postępowania. |
2024-09-26
13:25:51
|
Edyta Pożoga |
WYKONAWCY
BIORĄCY
UDZIAŁ
W
POSTĘPOWANIU
dot.
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
w
trybie
przetargu
nieograniczonego
pn.
„Sukcesywna
dostawa
asortymentu
na
potrzeby
oddziału
chirurgii
urazowo-ortopedycznej
dla
Samodzielnego
Publicznego
Zakładu
Opieki
Zdrowotnej
Ministerstwa
Spraw
Wewnętrznych
i
Administracji
w
Kielcach
im.św.
Jana
Pawła
II”
SP
ZOZ
MSWiA
w
Kielcach
im.
św.
Jana
Pawła
II
działając
na
podstawie
art.
135
ust
2
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
z
dnia
11
września
2019
r.
(Dz.
U.
z
2023,
poz.
1605
ze
zm.),
udziela
wyjaśnień
na
wniosek
Wykonawcy
w
ramach
wyżej
wymienionego
postępowania.
W
ZAŁĄCZNIKU
NR
2-FORMULARZU
ASORTYMENTOWO
CENOWYM
DLA
CZĘŚCI
14
-
uzupełniono
tabelę
o
dwie
kolumny
(analogicznie
do
uwzględnionych
w
pozostałych
częściach):
"klasa
wyrobu"
i
"nr
katalogowy".
Uzupełniony
formularz
w
załączeniu
do
niniejszej
wiadomości.
Załączniki |
2024-09-24
14:58:09
|
Edyta Pożoga |
WYKONAWCY
BIORĄCY
UDZIAŁ
W
POSTĘPOWANIU dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Sukcesywna dostawa asortymentu na potrzeby oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach im.św. Jana Pawła II” SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 135 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), udziela wyjaśnień na wnioski Wykonawców w ramach wyżej wymienionego postępowania: Załączniki |
2024-09-20
14:33:01
|
Edyta Pożoga |
WYKONAWCY
BIORĄCY
UDZIAŁ
W
POSTĘPOWANIU dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Sukcesywna dostawa asortymentu na potrzeby oddziału chirurgii urazowo-ortopedycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach im.św. Jana Pawła II” SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 135 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), udziela wyjaśnień na wnioski Wykonawców w ramach wyżej wymienionego postępowania: Pytanie 1: Czy w celu miarkowania kar umownych Zamawiający dokona modyfikacji postanowień projektu przyszłej umowy w zakresie zapisów § 6 ust. 1: 1. Strony ustalają odpowiedzialność za odstąpienie od umowy oraz niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych w formie kar umownych w następujących wysokościach: 1) w razie nieprzystąpienia do realizacji umowy z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% niezrealizowanej części wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust.1. 2) za odstąpienie od Umowy przez którąkolwiek ze Stron z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – w wysokości 10% niezrealizowanej części wynagrodzenia brutto określonego w §4 ust.1. 3) w razie zwłoki w dostarczeniu towaru albo zwłoki w usunięciu stwierdzonych wad tj. wykonania obowiązku reklamacyjnego, braków lub niezgodności towaru z umową ponad terminy określone w § 2 ust. 1 pkt 1 lub § 5 ust. 1, ust. 2, ust. 5 niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% wartości niezrealizowanej dostawy brutto, licząc za każdy dzień zwłoki. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę § 6 ust. 1 projektu umowy. Zapisy SWZ pozostają bez zmian. Pytanie 2: Czy w Załączniku nr 1 do SWZ, tj. w Formularzu ofertowym w pkt III.1 nie nastąpiła pomyłka poprzez wskazanie terminu realizacji umowy nie dłuższy niż 2 m-ce od daty podpisania umowy - czy powinno być 12 m-cy? Odpowiedź: Tak, w Formularzu ofertowym w pkt III.1 nastąpiła pomyłka poprzez wskazanie terminu realizacji umowy nie dłuższy niż 2 m-ce od daty podpisania umowy powinno być 12 m-cy. W załączeniu do wyjaśnień publikujemy – Załącznik nr 1 SWZ- poprawiony formularz ofertowy Pytanie 3: Mając na uwadze opis pod formularzem cenowym dla części nr 7 dot. depozytu, czy Zamawiający wyrazi zgodę na doprecyzowanie, aby jego szczegółowy skład (ilości i rozmiary), został ustalony pomiędzy stronami umowy? Odpowiedź: Zamawiający wyrazi zgodę, aby szczegółowy skład (ilość i rozmiary) depozytu został ustalony pomiędzy stronami umowy. Pytanie 4: Czy Zamawiający zgodzi się na zmianę zapisu wzoru umowy w §2 ust. 1 pkt 2) w zakresie terminu dostawy na 48 godzin od otrzymania zapotrzebowania od Zamawiającego? Odpowiedź: Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę zapisu wzoru umowy w §2 ust. 1 pkt 2) w zakresie terminu dostawy na 48h od otrzymania zapotrzebowania, jednak nie później niż 24h przed planowaną operacją. Pytanie 5: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę sposobu liczenia kar określonych w §6 ust. 1 pkt 1) oraz pkt 2) poprzez dodanie na koniec zdania „– w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w §4 ust. 1 pomniejszonego o dotychczas zrealizowaną wartość”? Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę § 6 ust. 1 projektu umowy. Zapisy SWZ pozostają bez zmian. Pytanie 6: Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmniejszenie wysokości kary określonej w §6 ust. 1 pkt 3) z 1% na 0,5%? Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu w § 6 ust. 1 pkt 3) projektu umowy. Zapisy SWZ pozostają bez zmian. Pytanie 7: Czy Zamawiający dookreśli w §5 ust. 1, iż termin załatwienia reklamacji jakościowej będzie liczony od dnia przesłania pisma reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem? Reklamowany towar powinien zostać przesłany Wykonawcy w celu ustosunkowania się Wykonawcy do złożonej reklamacji. Proponowany przez Państwa zapis nakłada na Wykonawcę obowiązek wymiany towaru jedynie w oparciu o przesłane zgłoszenie bez możliwości ustosunkowania się do niego. Odpowiedź: Zamawiający dookreśla w §5 ust. 1, iż termin załatwienia reklamacji jakościowej będzie liczony od dnia przesłania pisma reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem. Pytanie 8: Czy Zamawiający dookreśli w §12 ust. 8, iż rozpoczęciem drogi polubownego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zapłaty za dostarczony towar będzie przesłanie wezwania do zapłaty? Obecny zapis wymaga doprecyzowania w celu prawidłowej realizacji umowy. Jednoznacznie brak jest przesłanek do tego aby występowała potrzeba przeprowadzania oddzielnego postępowania w części dotyczącej ustalenia terminu zapłaty za dostarczony towar. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody i podtrzymuje zapisy SWZ. Zapis §12 ust. 8 projektu umowy w obecnym brzmieniu ma na celu zapewnienie, że Strony przed skierowaniem sprawy na drogę postępowania sądowego podejmą próbę polubownego rozstrzygnięcia sporu. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że przesłanie wezwania do zapłaty będzie interpretowane przez Zamawiającego jako rozpoczęcie drogi polubownego rozstrzygania sporów i będzie traktowane jako formalny krok rozpoczynający proces mediacyjny, o którym mowa w powołanym zapisie umownym Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?