Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 38/24/ZT Dostawa sprzętu kwaterunkowego do pokoi mieszkalnych i sali konferencyjnej A w budynku nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie

Termin:
Zamieszczenia : 02-09-2024 11:54:00
Składania : 11-09-2024 09:00:00
Otwarcia : 11-09-2024 09:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 146.62 2024-09-02 11:54:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1404.04 2024-09-02 11:54:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 1016.14 2024-09-02 11:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty.docx docx 45.71 2024-09-02 11:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz cenowy.docx docx 51.86 2024-09-02 11:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.docx docx 48.01 2024-09-02 11:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 893.19 2024-09-02 11:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wskazania części zamówienia publicznego ....docx docx 40.72 2024-09-02 11:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu o oddaniu Wykonawcy swoich zasobów w zakresie zdolności technicznych ....docx docx 40.67 2024-09-02 11:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 8-8a do SWZ - Oświadczenia dotyczące wykluczenia.docx docx 46.93 2024-09-02 11:54:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 24.19 2024-09-11 11:40:31 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.PDF PDF 654.32 2024-10-02 08:33:36 Publiczna wiadomość
Informacja o ponownym wyborze oferty - cz. IV.pdf pdf 610.4 2024-10-11 09:28:15 Publiczna wiadomość
Informacja o ponownym wyborze oferty - cz. II.PDF PDF 498.42 2024-10-11 13:52:37 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu części I postępowania.PDF PDF 195.96 2024-10-11 13:55:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-10-11 13:55 Adam Kostecki Informacja o unieważnieniu części I postępowania

Informacja o unieważ [...].PDF

2024-10-11 13:52 Adam Kostecki Informacja o ponownym wyborze oferty w części II postępowania

Informacja o ponowny [...].PDF

2024-10-11 09:28 Adam Kostecki Informacja o ponownym wyborze oferty w części IV postępowania

Informacja o ponowny [...].pdf

2024-10-08 15:08 Adam Kostecki Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-10-02 08:33 Adam Kostecki Informacja o wyborze oferty

Informacja o wyborze [...].PDF

2024-09-11 11:40 Adam Kostecki Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2024-09-11 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 1) część I – łóżko metalowe z materacem – 71 843,19 złotych brutto; 2) część II – kontenerek – 33 210,00 złotych brutto; 3) część III – krzesła – 34 221,06 złotych brutto; 4) część IV – meble drewniane – 86 641,79 złotych brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 667