Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-08-2024 11:55:00 |
Składania : | 04-09-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 04-09-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Pruszków,
dnia 29.08.2024 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Zamawiający:
Powiat Pruszkowski, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
Przedmiot
(cel zamówienia): wycena nieruchomości
Opis
przedmiotu zamówienia:
„Wykonanie
pięciu operatów szacunkowych. ”
Zamówienie obejmuje (zakres prac):
Określenie wartości
rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej dla potrzeb aktualizacji
opłaty z tytułu użytkowania wieczystego oraz dla potrzeb sprzedaży użytkowania
wieczystego na rzecz użytkownika wieczystego:
Termin
realizacji zamówienia: do
31 października 2024 r.
Cena
oferty:
w cenę należy wliczyć wszelkie koszty
towarzyszące wykonaniu zamówienia, tj. należne cła, podatki, transportu,
ubezpieczenia, przechowania, materiałów, eksploatacji, zgłoszenie pracy
geodezyjnej itp., a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności
gospodarczej również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie
Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami,
łącznie ze składkami występującymi po stronie Zamawiającego.
Sposób
przygotowania oferty.
·
Wykonawca
może złożyć tylko jedną ofertę.
·
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania
ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
·
Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po
terminie.
·
Wykonawca
ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty.
·
Zamawiający
nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych
kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.
Termin
złożenia oferty. ofertę należy złożyć do dnia 04.09.2024 r. (środa), godz. 10:00.
Termin
związania ofertą: 30 dni
Kryterium oceny ofert :
CENA 100 %
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane
na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej na
formularzu oferty.
OPIS WYMAGAŃ KONIECZNYCH (warunki wejścia):
Lp. |
Warunki
konieczne: |
Spełnienie
warunku/ przedłożenie dokumentu: |
1.
|
Posiada uprawnienia zawodowe w zakresie
szacowania nieruchomości lub dysponuje taką osobą zgodnie z Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej
z dnia 17 września 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o
gospodarce nieruchomościami Dz.U. 2021 poz. 1899 Obwieszczenie
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 września 2021 r. w sprawie
ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury i
Rozwoju w sprawie nadawania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania
nieruchomości Dz.U. 2021 poz. 2006
|
Centralnym Rejestrze Rzeczoznawców Majątkowych
|
Odrzucenie oferty:
Odrzuca się
ofertę:
Procedura
wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych
ofert.
Jeżeli wykonawca
nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez
zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub
poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie
dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia
dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo
konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
W ofercie
poprawia się
Wybór oferty
najkorzystniejszej
·
Zamawiający
wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.
·
Jeżeli w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium
oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze
względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający
wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Upublicznienie
wyników postępowania
Niezwłocznie po
wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli
oferty o:
·
wyborze najkorzystniejszej oferty, podając
nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę
wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę
albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty
·
wykonawcach,
których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.
Postępowanie unieważnia
się, jeżeli:
·
nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w
zapytaniu ofertowym;
·
przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;
·
cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które
zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;
·
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie
zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
·
zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej
umowy w sprawie zamówienia;
O unieważnieniu
postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców,
którzy złożyli oferty lub uczestniczyli w negocjacjach.
Osoba
uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
W sprawie przedmiotu zamówienia: Radosław Chechłacz, tel: 22 738 15 75
e-mail: (radoslaw.chechlacz@powiat.pruszkow.pl)
Załączniki
do zapytania ofertowego:
1) Załącznik
nr 1 – Formularz ofertowy
Zamawiający zastrzega sobie prawo
swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez
dokonania wyboru którejkolwiek oferty.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty