- Strona główna
- Postępowanie ID 973817
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.271.22.2024 OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DROGI GMINNEJ UL. ROLNEJ W HORNÓWKU (2)
Wystawiający
-
UżytkownikLech Sikorski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-29 09:31:00
-
Składania2024-09-06 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-06 10:10:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-05
07:59:33
|
Lech Sikorski |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Przed
upływem
terminu
składania
ofert
wystąpiły
okoliczności
powodujące,
że
dalsze
prowadzenie
postępowania
jest
nieuzasadnione. W wyniku analizy pytań wykonawców ujawniły się okoliczności uzasadniające wybór innego wariantu realizacji zamówienia. Konieczne jest przeprowadzenie postępowania w trybie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID), zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz.311). W związku z czym zamawiający postanowił o unieważnieniu przedmiotowego postępowania, na podstawie art. 256 ustawy Pzp. |
2024-09-04
13:32:27
|
Lech Sikorski |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?