Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana WLZ i oświetlenia klatki schodowej budynku przy Aleja Wojska Polskiego 6 w Lubawce

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 28-08-2024 20:53:00
Składania : 09-09-2024 09:00:00
Otwarcia : 09-09-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych – wymiany wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) oraz instalacji i opraw oświetleniowych na klatce schodowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy Aleja Wojska Polskiego 6 w Lubawce.

.

2. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

3. Zamawiający posiada zalecenia i sposób wykonania wymiany WLZ, które stanowią Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.

4. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych roboty te będą rozliczane w oparciu o kosztorys robót dodatkowych lub zamiennych zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.

5. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników, zabezpieczenia placu budowy na czas wykonywanych robót oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

6. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

Termin wykonania zamówienia: do dnia 29.11.2024 r


Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - wymiana WLZ AWP 6.docx docx 39.12 2024-08-28 20:53:14 Postępowanie
Załącznik nr 1 (oświadczenia) - wymiana WLZ AWP 6.docx docx 19.87 2024-08-28 20:53:15 Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - wymiana WLZ AWP 6.docx docx 28.32 2024-08-28 20:53:15 Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - wymiana WLZ AWP 6.docx docx 20.97 2024-08-28 20:53:15 Postępowanie
Załącznik nr 4 (zalecenia) - wymiana WLZ AWP 6.pdf pdf 736.5 2024-08-28 20:53:15 Postępowanie
Załącznik nr 5 (OPZ) - wymiana WLZ AWP 6.docx docx 16.68 2024-08-28 20:53:15 Postępowanie
Załącznik nr 6 (formularz wyceny) - wymiana WLZ AWP 6.xlsx xlsx 9.79 2024-08-28 20:53:15 Postępowanie
973709-protocol.pdf pdf 160.11 2024-09-09 13:13:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-09 13:13 Maciej Kosal Szanowni Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert. W załączeniu zestawienie złożonych ofert.

973709-protocol.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie całości robót budowlanych Koszt wykonania robót 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac: 60 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oferta wg załącznika nr 6 - Proszę załączyć formularz ofertowy wg załącznika nr 6 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 320