- Strona główna
- Postępowanie ID 972335
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
BZP.271.1.24.2024 Rozwiązanie informatyczne do kompleksowego zarządzania JST
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Bimkiewicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-26 14:47:00
-
Składania2024-09-06 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-06 12:15:00
-
TrybWstępne konsultacje rynkowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o wszczęciu przez Zamawiającego wstępnych konsultacji rynkowych na podstawie Art. 84 ust. 1 ustawy PZP. Celem niniejszej procedury jest przygotowanie postępowania i poinformowanie wykonawców o planach i wymaganiach dotyczących zamówienia. Zasady procedowania wstępnych konsultacji rynkowych zostały zamieszczone w dokumentacji Zamawiającego.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-02
11:58:05
|
Ewa Bimkiewicz |
Publikuję
odpowiedzi
na
pytania
jednego
z
wykonawców. Pytanie 1: Zamawiający w § 6 Regulaminu Przeprowadzenia Wstępnych Konsultacji Rynkowych dopuszcza różne formy przeprowadzenia konsultacji. W związku z powyższym prosimy o potwierdzenie, że dopuszczą Państwo przeprowadzenie konsultacji w formie zdalnej? Odpowiedź: Sformułowanie "różne formy" nie wymaga interpretacji. Forma zdalna jest jedną z wielu form konsultacji. Pytanie 2: Zamawiający w Części VI „ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU WE WSTĘPNYCH KONSULTACJACH RYNKOWYCH”, w pkt 2 wskazał, że „zgłoszenia należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wszymanowski@um.swinoujscie.pl”, a w pkt 3 podał termin „do dnia 6.09.2024 r.” Natomiast na Państwa Platformie OpenNexus jako termin składania zgłoszeń widnieje data 6.09.2024 r., ale jest wskazana godzina 12:00. Natomiast w sekcji „Formularz” widnieje informacja o konieczności załączenia pliku, co wskazywałoby, że zgłoszenie należy przesłać poprzez ww. platformę. W związku z powyższym prosimy o potwierdzenie, jaki jest ostateczny termin składania wniosków o udział w ww. Wstępnych Konsultacjach Rynkowych oraz w jaki sposób należy przekazać ww. zgłoszenie, czy wysyłając wiadomość elektroniczną na ww. adres e-mail, czy za pomocą Platformy OpenNexus? Odpowiedź: Informacje dotyczące terminu złożenia zgłoszenia nie są ze sobą sprzeczne. Godzina podana na Platformie Zakupowej stanowi uszczegółowienie informacji, zatem ostateczna data to 6 września 2024 r., godz. 12. Wniosek o udział należy przekazać na adres wskazany w Informacji zamieszczonej przez Zamawiającego. Nigdzie nie ma informacji na temat tego, że należy go wysyłać przez Platformę Zakupową, jest to jedynie funkcja tej Platformy, na którą Zamawiający nie ma wpływu. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?