Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-35-2024 Wykonanie konserwacji urządzeń, systemów automatyki klimatyzacji z systemem BMS w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Pankiewicza 4.

Termin:
Zamieszczenia : 10-09-2024 14:01:00
Składania : 23-09-2024 09:00:00
Otwarcia : 23-09-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. 

 

PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej konserwacji urządzeń automatyki klimatyzacji  systemu Building Management System (BMS), zainstalowanych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Pankiewicza 4.

 

WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Oferent, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i przekaże stosowne dokumenty:

1.   w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują usługi z zakresu przeglądów i/lub napraw serwisowych automatyki klimatyzacji i BMS o wartości sumarycznej zawartych umów, w tym okresie, nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto;

2.  personel, który będzie wykonywał prace przy urządzeniach i instalacjach systemu automatyki klimatyzacji posiada doświadczenie w zakresie konserwacji systemów opartych na sterownikach ELP prod.  ELPIAST Sp. z o.o. i enteliWEB prod. Delta Controls oraz posiadają uprawnienia elektryczne "SEP E" do 1 Kw.

Na potwierdzenie warunku należy złożyć:

1.      potwierdzone za zgodność oryginałem kopie referencji, faktur, umów itp. potwierdzające wykonanie usług,

2.     odpowiednie dokumenty, potwierdzenie odbycie szkolenia lub potwierdzenie wykonania konserwacji systemów opartych na sterownikach ELP prod.  ELPIAST Sp. z o.o. i enteliWEB prod. Delta Controls,

3.      potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego świadectwa kwalifikacji do wykonania  instalacji elektrycznych "SEP E"  do 1kV.

 

WIZJA LOKALNA

Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach od  09:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu: Dariusz Florek tel. 22 553 70 24, adres e-mail: dariusz.florek@warszawa.wsa.gov.pl 

 

Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

ZAŁĄCZNIKI

załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,

załącznik nr 2 - wzór umowy,

załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

 

W przypadku pytań: 

Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:

22 553 70 24 Dariusz Florek,  sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia,

22 553 78 66  Magdalena Jańczuk - sprawy proceduralne,


związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Pankiewicza - OPZ (1).pdf pdf 147.68 2024-09-10 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 wzór umowy WSA-ZP-PP-35-2024.pdf pdf 204.14 2024-09-10 14:01:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2024.pdf pdf 252.34 2024-09-10 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Pankiewicza - OPZ_aktualizacja.pdf pdf 169.31 2024-09-11 09:21:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-11 09:21 Magdalena Jańczuk Zamawiający zamieszcza zaktualizowany OPZ pod nazwą: "Załącznik nr 1 - Pankiewicza - OPZ_aktualizacja"
Zmiana polega na dodaniu dodatkowego pkt. 23 w ust.3.

Załącznik nr 1 - Pan [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd i konserwacja urządzeń, systemów automatyki klimatyzacji z systemem BMS w budynku WSA ul. Pankiewicza 4 Usługa zgodna z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, wzorem umowy - załącznik nr 2 oraz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego - załącznik nr 3. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
7 Kopia stosownego świadectwa kwalifikacji do wykonania instalacji elektrycznych "SEP E" do 1kV. - Należy załączyć dokument (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Kopie referencji, faktur, umów itp. potwierdzające wykonanie usług, - Należy załączyć dokument (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Dokumenty na potwierdzenie odbycia szkolenia lub potwierdzenie wykonania konserwacji systemów opartych na sterownikach ELP prod. ELPIAST Sp. z o.o. i enteliWEB prod. Delta Controls, - Należy załączyć dokument (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 340