Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-08-2024 14:36:00 |
Składania : | 30-08-2024 13:00:00 |
Otwarcia : | 30-08-2024 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, w oparciu o regulamin wewnętrzny.
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostawy i wydawania posiłków podczas obchodów X Starachowickiego Dnia Seniora na stoisku w Parku Miejskim w Starachowicach lub w razie niepogody w lokalu wskazanym przez Zamawiającego.
Po stronie Wykonawcy leży przygotowanie stoiska oraz zapewnienie osób wydających posiłki. Osoby powinny być zaopatrzone w rękawiczki jednorazowe i posiadać uprawnienia do wydawania żywności.
Wszystkie potrawy wymienione w postępowaniu wydawane będą w naczyniach zapewnionych przez Wykonawcę.
Zamówienie obejmuje:
Lp. |
Nazwa |
ilość |
1 |
Pierogi na słodko, faszerowane serem i jabłkiem, podane na ciepło ze słodką śmietaną i z owocami. Jedna porcja – 4 szt. (około 250 g). |
300 porcji |
2 |
Kapuśniaczki tradycyjne z kiszoną kapustą. Jedna porcja - 2 szt. (około 150 g). |
300 porcji |
3 |
Danie jednogarnkowe typu chłopskie jadło z ziemniakami, warzywami, kiełbasą, boczkiem, wieprzowiną, podane na ciepło. Jedna porcja - około 300 g. |
300 porcji |
4 |
Kompot owocowy – jedna sztuka - 200 ml.
|
300 sztuk |
5 |
Muffinki nadziewane owocami, ustawione w kształcie toru. Jedna sztuka około 100 g. |
300 sztuk |
6 |
Obsługę polegającą na: - przygotowaniu stoiska, - wydawaniu potraw uczestnikom wydarzenia, - rozdawanie muffinek (na początku wydarzenia około godz. 14:00), - posprzątaniu stoiska po zakończeniu imprezy. |
Liczba osób niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia |
7 |
Zapewnienie naczyń jednorazowych (papierowych), sztućców jednorazowych (drewnianych), serwetek papierowych gastronomicznych. |
Ilość niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia |
Jednostka miary "inna" oznacza 1 porcję.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty, która będzie zawierała wszystkie pozycje z przedmiotu zamówienia. Oferty niepełne nie będą brane pod uwagę.
3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
Termin realizacji: 07.09.2024 r., od godziny 13:30 do godz. 18:00 lub do czasu wydania zamówienia.
Miejsce: Okolice Amfiteatru w Parku Miejskim w Starachowicach lub w razie niepogody w lokalu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Kryteria oceny ofert.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się ceną.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.
2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
3. Przesłanie wypełnionych oświadczeń, załączonych do postępowania.
4. Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą dostępnego portalu openNexus.
6. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
Nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150
Odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Osoba
do kontaktu: Anna Popławiec tel. 790 686 898
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty