- Strona główna
- Postępowanie ID 970935
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Montaż, konfiguracja i rekonfiguracja systemów monitoringu wizyjnego w Sądzie Okręgowym w Bydgoszczy oraz Sądzie Rejonowym w Żninie.
Wystawiający
-
UżytkownikRobert Góralski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-26 08:29:00
-
Składania2024-09-02 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-09-02 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia:
Montaż, konfiguracja i rekonfiguracja systemów monitoringu wizyjnego w Sądzie Okręgowym w Bydgoszczy oraz Sądzie Rejonowym w Żninie, zgodnie z poniższą specyfikacją:
Zadanie 1. Sąd Okręgowy w Bydgoszczy
Wykaz czynności konfiguracyjno-instalacyjnych:
· Instalacja i konfiguracja serwera Windows pod system rejestracji VDG Sense
· Konfiguracja kontrolera SATA dla grupy dysków RAID5
· Konfiguracja sieciowa serwera
· Instalacja i konfiguracja serwera VDG SENSE PRO VMS
· Montaż i konfiguracja przełączników HPE 2 szt.
· Konfiguracja odpowiednich VLAN-ów przełączników sieciowych zarządzalnych HP i HPE - 7 sztuk do pracy z systemem serwera, stacji roboczych, oraz kamer
· Montaż kamery obrotowej SICURA PD-910 wraz z niezbędnymi elementami montażowymi na uchwycie ściennym na wysokości 7 m
· Montaż kamery obrotowej SICURA PD-1104z2-ei wraz z niezbędnymi elementami montażowymi na uchwycie ściennym na wysokości 7 m
· Montaż kamery kopułowej FD2005M1-EI wraz z niezbędnymi elementami montażowymi – 6 szt.
· Montaż kamery tubowej BL2005M1-EI wraz z niezbędnymi elementami montażowymi – 2 szt.
· Konfiguracja zgodnie z wytycznymi zamontowanych kamer na serwerze VDG (8 kamer )
· Konfiguracja dodatkowych 8 kamer Novus (zgodne z OnVif) na serwerze VDG
· Konfiguracja harmonogramów nagrywania
· Konfiguracja widoków dla użytkowników zgodnie z wytycznymi użytkownika
· Konfiguracja i instalacja stacji roboczych dla klienta VDG-sense – 2 szt.
· Konfiguracja i instalacja klienta VDG-sense – 2 szt.
· Wykonanie połączeń LAN z istniejącym okablowaniem cat.6 dla kamer IP ( 8 sztuk )
Wykaz materiałów niezbędnych do instalacji:
- Uchwyt kamery obrotowej 2 szt.
- Uchwyt ścienny kamery 8 szt.
- M-Gbic modu moduły światłowodowe 6 szt.
- Patchcord światłowodowy 6 szt.
Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat TKH-Security VDG Sense na poziomie zaawansowanym.
Zadanie nr 2. Sąd Rejonowy w Żninie
- Rekonfiguracja istniejących kamer novus w budynku A ( 16 sztuk ) do pracy z nową adresacją
- Rekonfiguracja rejestratora novus do nowej adresacji oraz zmiana trybu rejestracji
- Rekonfiguracja stacji klienta do podglądu do pracy z dwoma rejestratorami novus oraz dwoma monitorami
- Wykonanie połączenia LAN dla kamery IP na froncie budynku
- Montaż kamery kopułowej na froncie budynku.
- Wykonanie połączeń w Cat.6 przedłużonych kabli u/utp
- Pomiar okablowania – mapa połączeń
- Konfiguracja odpowiednich VLAN-ów przełączników sieciowych zarządzalnych HP, HPE , Cisco- 3 szt. sztuk do pracy z systemem serwera, stacji roboczych, oraz kamer
- Montaż i konfiguracja nowego przełącznika LAN zgodnie z wytycznymi (VLAN,Routing, zarządzanie)
Wykaz materiałów niezbędnych do instalacji:
- Rura RL-18 3 szt.
- Złącze Cat.6 16 szt.
- Kabel U/UTP Cat. 6 30m
Ze względu na złożoność czynności związanych z wykonaniem usługi Zamawiający wymaga przeprowadzenia w obu lokalizacjach przez Wykonawcę wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
Wizji można dokonać po uprzednim umówieniu terminu z pracownikiem Oddziału Gospodarczego.
Potwierdzenie udziału w wizji stanowi podpisany przez przedstawiciela zamawiającego Załącznik nr 1 do postępowania.
Brak potwierdzenia wizji lokalnej będzie podstawą do odrzucenia oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 52 32 53 190
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?