Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-08-2024 14:09:00 |
Składania : | 26-08-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 26-08-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania operatu szacunkowego określającego wartość działek gruntu nr 354/1, nr 355, nr 356, nr 365/1, nr 366/1, nr 397/3, nr 397/5 i nr 400/1 położonych w obrębie 0006, Miszkowice na potrzeby sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego na podstawie udzielonej wstępnej zgody Wojewody Dolnośląskiego (w myśl art. 23 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami – Dz. U. z 2024 r. poz. 1145).
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami prawa, stosownie do aktualnie obowiązujących zasad wynikających ze Standardów Zawodowych Rzeczoznawców Majątkowych, uchwalanych przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych, przy zachowaniu szczególnej staranności właściwej ze względu na zawodowy charakter czynności, a także w sposób obiektywny, niezależny.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu opracowany operat w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie pliku pdf.
Dla skutecznego złożenia oferty niezbędne jest dołączenie oświadczenia wg wzoru – załącznik nr 1.
Informację nt. przedmiotowych nieruchomości zawiera załącznik nr 2 do niniejszego postępowania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75/6450118;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty