Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 65/2024 dostawy odzieży i obuwia dla pracowników szpitala

Termin:
Zamieszczenia : 21-08-2024 13:35:00
Składania : 06-09-2024 12:00:00
Otwarcia : 06-09-2024 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 164.62 2024-08-21 13:35:00 Postępowanie
Projekt Umowy.docx docx 49.67 2024-08-21 13:35:00 Postępowanie
SWZ-65+zalaczniki.doc doc 639.5 2024-08-21 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1A-opis przedmiotu.docx docx 53.26 2024-08-21 13:35:00 Postępowanie
Pytanie 1 - skan odpowiedz.pdf pdf 140.81 2024-08-28 13:34:47 Publiczna wiadomość
Pytanie 2 - skan odpowiedzi.pdf pdf 335.1 2024-08-28 13:35:22 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłozenia o zam.pdf pdf 41.29 2024-09-02 12:05:56 Publiczna wiadomość
modyfikacja SWZ-zmiana terminów.pdf pdf 186.43 2024-09-02 12:25:03 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o ywborze Zamawijacy.pdf pdf 385.73 2024-09-27 08:50:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-27 08:50 Katarzyna Krikiel Ogłoszenie o wyborze

ogłoszenie o ywborze [...].pdf

2024-09-06 13:22 Katarzyna Krikiel zestawienie z otwarcia ofert
Tarnów, 06/09/2024r.
Postępowanie nr 65/2024
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: dotyczy: dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: odzież i obuwie dla pracowników szpitala .- nr spr 65/24

Na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że:

Do upływu terminu składania ofert złożone zostały oraz następnie zostały otwarte następujące oferty:
(podać nazwę (firmę) albo imię i nazwisko wykonawcy, adres siedziby lub miejsce prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsce zamieszkania wykonawcy, cenę lub koszt)

01 – Nazwa firmy: ButStar Sp. z o.o. 83-210 Zblewo, Dworcowa 27
NIP – 592 10 06 514, REGON 190939037
Zakres nr 4 – 31.288,74 PLN
Termin dostawy – 7 dni roboczych

02 – Nazwa firmy: ELDAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA 39-300 Mielec, ul. Wojska Polskiego 3 NIP 8171706828, REGON 690548150
Zakres nr 1 – 78.080,51 PLN
Termin dostawy – 7 dni roboczych

03 – Nazwa firmy: Zakład Produkcji Pościeli "ŚWIT" Izabela WIntoniak 65-133 Zielona Góra, ul Błotna 5B NIP 9290097098 REGON 970-354-735
Zakres nr 1 – 26.369,36 PLN
Zakres nr 2 – 21.208,28 PLN
Termin dostawy zakres nr 1 i 2 – 7 dni roboczych

04 – Nazwa firmy: "Loogan" Jakub Wyrębak ul. Mokra 17, 98-300 Wieluń, NIP 8322086678, REGON 386125350
Zakres nr 2 -27.103,05 PLN
Zakres nr 3 -36.604,80 PLN
Zakres nr 4 -37.527,30 PLN
Termin dostawy dla zakresu 2,3 i 4 – 6 dni roboczych

05 – Nazwa firmy: Protektor Spółka Akcyjna 20-277 Lublin, Vetterów 24a-24b REGON 430068516 NIP 712-010-29-59
Zakres nr 4 – 53.674,74 PLN
Termin dostawy– 14 dni roboczych

06 – Nazwa firmy: Firma Handlowo Produkcyjna Świat Dziecka JANUSZ Antoni KOWALSKI PW Promedyk 26-600 RADOM, KIELECKA 76 NIP 9482023256 REGON 670061646
Zakres nr 2 – 19.470,90 PLN
Zakres nr 3 – 52.717,80 PLN
Zakres nr 4 – 23.849,70 PLN
Termin dostawy dla zakresów 2,3,4 – 7 dni roboczych


Sporz.: Katarzyna Krikiel
2024-09-06 12:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: zakup i dostawa: odzieży i obuwia dla pracowników Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie – nr sprawy 65/2024


Kwota jaką zamierza przeznaczyć Zamawiający na zrealizowanie zamówienia wynosi brutto:
ZAKRES NAZWA WARTOŚĆ BRUTTO
1
ubranie robocze (bluza i spodnie) dla kierowców, transportu wewnętrznego (mężczyźni), portierów, polary dla rejestratorek, podkoszulki dla masażystów, bezrękawniki dla transportu wewnętrznego 82.665,84
2
ODZIEŻ ROBOCZA I DRELICHOWA 32.164,50
3
KURTKA DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW, KONSERWATORÓW, PRACOWNIKÓW SOR-U 31.069,80
4 BUTY ROBOCZE SKÓRZANE OCIEPLANE MĘSKIE DLA PORTIERÓW, KIEROWCÓW, PRACOWNIKÓW SOR-U (ratowników medycznych, salowych, sanitariuszy) 28.622,10
RAZEM: 174.522,24


Sporz. Katarzyna Krikiel

2024-09-02 12:25 Katarzyna Krikiel modyfikacja terminów w SWZ

modyfikacja SWZ-zmia [...].pdf

2024-09-02 12:05 Katarzyna Krikiel ogłoszenie o zmianie ogłoszenia- przesunięcie terminów

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-08-28 13:35 Katarzyna Krikiel Pytanie 2 - skan odpowiedzi

Pytanie 2 - skan odp [...].pdf

2024-08-28 13:34 Katarzyna Krikiel Pytanie 1 - skan odpowiedzi

Pytanie 1 - skan odp [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 600