Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ON.2713.44.2024 Dostosowanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz dla osób ze szczególnymi potrzebami - dostawa pętli indukcyjnych

Tomasz Grzesiek
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2024 08:13:00
Składania : 21-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 21-08-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zapraszam do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.: „Dostosowanie pomieszczeń urzędu Miejskiego Gminy Rawicz dla osób ze szczególnymi potrzebami - dostawa pętli indukcyjnych”.

W sprawie zamówienia informacji udzielają:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia – Magdalena Pietrzyk - tel.: 65-616-49-87 wew. 423, Tomasz Grzesiek – tel.: 65-616-49-88 wew. 410, Bernard Piskorze – tel.: 65-616-49-87 wew. 517
2) w zakresie treści zaproszenia - Magdalena Pietrzyk - tel.: 65-616-49-87 wew. 423,
3) w zakresie działania platformy zakupowej (w tym złożenia oferty) - Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus Sp. z o.o. (pn.-pt. 8:00 - 17:00) pod numerem telefonu (22)-101-02-02.


W załączeniu:

1. zapytanie ofertowe Nr ON.2713.44.2024

2. projekt umowy - zał. nr 1 do zapytania



1.   Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego

2.   Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostosowanie pomieszczeń urzędu Miejskiego Gminy Rawicz dla osób ze szczególnymi potrzebami - dostawa pętli indukcyjnych” nr sprawy ON.2713.44.2024 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

4)   firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;

5)   dane nie będą przekazywane poza teren UE;

6)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia roku lub przez okres wskazany w umowie o dofinansowanie (jeżeli dotyczy),

7)   Podane przez Panią/Pana danych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania w trybie zapytania ofertowego;

8)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

9)   posiada Pani/Pan:

a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)

b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy;

c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie
z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

10) nie przysługuje Pani/Panu:

a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. zapytanie ofertowe Nr ON.2713.44.2024.pdf pdf 2383.27 2024-08-09 08:13:00 Postępowanie
2. projekt umowy nr ON.2713.44.2024 - zał. nr 1 do zapytania.pdf pdf 361.39 2024-08-09 08:13:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dostawa pętli indukcyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami zawartymi w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3238 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykluczenie na podstawie art. 7 ust. 1 - proszę potwierdzić wpisując odpowiednio: nie podlegam wykluczeniu / podlegam wykluczeniu. UWAGA! Wybrany Wykonawca najpóźniej do dnia podpisania umowy zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia w oryginale. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 28