Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 0801-ILNAK.201.1.2024.2 Remont trzech pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Jagiellończyka 10 (zadanie współfinansowane w ramach projektu PTFE.01.01- IZ.00-0036/23 Finansowanie kosztów zatrudnienia pracowników Instytucji Audytowej w Izbach Administracji Skarbowej (IAS) w roku 2024)

Termin:
Zamieszczenia : 07-08-2024 13:58:00
Składania : 22-08-2024 09:00:00
Otwarcia : 22-08-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na: Remont trzech pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kazimierza Jagiellończyka 10 (zadanie współfinansowane w ramach projektu PTFE.01.01-IZ.00-0036/23 Finansowanie kosztów zatrudnienia pracowników Instytucji Audytowej w Izbach
Administracji Skarbowej (IAS) w roku 2024)

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: 18.10.2024r.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe- remont pomieszczen.docx.pdf pdf 258.81 2024-08-07 13:58:00 Postępowanie
Zal. nr 1 - STWiOR..doc doc 149.5 2024-08-07 13:58:00 Postępowanie
Zal.nr 2- Wzór umowy.docx.pdf pdf 319.49 2024-08-07 13:58:00 Postępowanie
Zal. nr 3- Wykaz wykonanych uslug do zapytania ofertowego.doc doc 50.5 2024-08-07 13:58:00 Postępowanie
Zal.3 do umowy - Informacja o zagrozeniach.docx docx 22.82 2024-08-07 13:58:00 Postępowanie
Zalacznik Nr 5 - Oswiadczenie o zapoznaniu z polityka bezpieczenstwa.pdf pdf 225.59 2024-08-07 13:58:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Oferta cenowa Wymiana paneli podłogowych Cena stanowi 100% 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3158 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Umowa - Akceptacja warunków umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuje" (0)
4 Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 18