Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 7/SZ/2024 Wykonanie przeglądów technicznych, napraw awaryjnych oraz konserwacji sprzętu medycznego (szacowanie uzupełniające)

Termin:
Zamieszczenia : 07-08-2024 12:53:00
Składania : 12-08-2024 14:30:00
Otwarcia : 12-08-2024 14:35:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Niniejsze zapytanie nie ma na celu wyłonienia wykonawcy, a jedynie oszacowanie wartości zamówienia. Zapytania nie należy traktować jako oświadczenia woli zawarcia umowy, w myśl postanowień Art.66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r, poz. 1610, ze zm.).

Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji o cenie, która będzie stanowiła podstawę do oszacowania wartości zamówienia.


W wyniku przeprowadzonej procedury szacowania wartości zamówienia przygotowane zostanie postępowanie o udzielenie zamówienia, które będzie miało na celu wyłonienie wykonawcy, któremu zostanie powierzona realizacja zadania polegającego na: wykonaniu przeglądu technicznego, napraw awaryjnych oraz konserwacji sprzętu medycznego.


Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 


1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów technicznych, napraw awaryjnych oraz konserwacji sprzętu medycznego wykazanych w zadaniach:

  • zadanie nr 3 endoskopy

  • zadanie nr 3a endoskopia - myjnie
  • zadanie nr 3b endoskopia - szafa do endoskopów
  • zadanie nr 9 sterylizatory, myjnie dezynfektory, zgrzewarki

  • zadanie nr 9a sterylizator gazowy
  • zadanie nr 10 pozostały sprzęt medyczny

  • zadanie nr 24 analizator

  • zadanie nr 25 audiometr

  • zadanie nr 26 bilirubinometry

  • zadanie nr 27 histeroskop

  • zadanie nr 28 lasery okulistyczne

  • zadanie nr 29 system VNG

  • zadanie nr 30 tympanometr

  • zadanie nr 31 videokolposkop

  • zadanie nr 32 wieża artroskopowa

  • zadanie nr 33 zestaw wiertarek ortopedycznych

    Opis przedmiotu zamówienia:

  • Przedmiotem szacowania jest świadczenie nadzoru nad infrastrukturą sprzętu, rozumianą w sposób określony w PN – EN ISO 9001 – 2015 oraz zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. (Dz. U. 2022 poz. 974 ze zm.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania regularnych przeglądów technicznych sprzętu wraz z badaniem poziomu bezpieczeństwa użytkowania, napraw awaryjnych oraz konserwację wyrobów medycznych z grupy przyrządów, aparatury i sprzętu medycznego w poszczególnych komórkach Zamawiającego zgodnie z postanowieniami zaleceniami producenta danego Sprzętu oraz instrukcją użytkowania, z częstotliwością wymaganą przez producenta, sukcesywnie, przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy.

  • Czas trwania zamówienia: 12 miesięcy

  • Miejsce wykonania usługi: w siedzibie zamawiającego tj. 107 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ w Wałczu, ul. Kołobrzeska 44, 78-600 Wałcz
    w godzinach 7:00-14:35

2. Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną pracę

  1. Wynagrodzenie będzie płatne w częściach po wykonaniu zadania serwisowego, a w przypadku napraw po dokonaniu naprawy na podstawie pozytywnego protokołu odbioru

  2. Termin płatności – 60 dni od dnia wykonania Przedmiotu zamówienia oraz otrzymania faktury.

  3. Cena ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: koszty dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu wykonawcy na rzecz Zamawiającego.

    Informację o cenie proszę przesłać do dnia 12 sierpnia 2024 r. godz.: 14:30
    Informację o cenie proszę przesłać za pomocą Platformy zakupowej.

W przypadku pytań:

  1. W zakresie procedury o udzielnie zamówienia publicznego:
    Pracownik działu infrastruktury i zaopatrzenia, pani Dominika Świerad – nr. tel. +48 261 47 28 03;

  1. W zakresie opisu przedmiotu zamówienia:
    Kierownik działu sprzętu medycznego i wyposażenia pan Janusz Chmielecki – nr tel. +48 661 379 445;

  2. związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zadanie 9 sterylizatory parowe, myjnie dezynfektory, zgrzewarki.xls xls 11 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 9a sterylizator gazowy.xls xls 9 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 10 pozostały sprzęt medyczny.xls xls 46.5 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 24 analizator.xls xls 9 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 25 audiometr.xls xls 9 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 26 bilirubinometry.xls xls 9.5 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 27 histeroskop.xls xls 9 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 28 lasery okulistyczne.xls xls 9.5 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 29 system vng.xls xls 9 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 30 tympanometr.xls xls 9 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 32 wieża artroskopowa.xls xls 9 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 33 zestaw wiertarek ortopedycznych.xls xls 9.5 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 3a endoskopia - myjnie.xls xls 10.5 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 3b endoskopia - szafa do endoskopów.xls xls 9.5 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 3 endoskopy.xls xls 13 2024-08-07 12:53:00 Przedmiot zamówienia
Zadanie 31 videokolposkop.xls xls 9 2024-08-07 12:53:10 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zadanie nr 3 endoskopy

Zadanie 3 endoskopy. [...].xls

1 usługa - (0)
2 zadanie nr 3a endoskopia - myjnie

Zadanie 3a endoskopi [...].xls

1 usługa - (0)
3 zadanie nr 3b endoskopia - szafa do endoskopów

Zadanie 3b endoskopi [...].xls

1 usługa - (0)
4 zadanie nr 9 sterylizatory, myjnie dezynfektory, zgrzewarki

Zadanie 9 sterylizat [...].xls

1 usługa - (0)
5 zadanie nr 9a sterylizator gazowy

Zadanie 9a steryliza [...].xls

1 usługa - (0)
6 zadanie nr 10 pozostały sprzęt medyczny

Zadanie 10 pozostały [...].xls

1 usługa - (0)
7 zadanie nr 24 analizator

Zadanie 24 analizato [...].xls

1 usługa - (0)
8 zadanie nr 25 audiometr

Zadanie 25 audiometr [...].xls

1 usługa - (0)
9 zadanie nr 26 bilirubinometry

Zadanie 26 bilirubin [...].xls

1 usługa - (0)
10 zadanie nr 27 histeroskop

Zadanie 27 histerosk [...].xls

1 usługa - (0)
11 zadanie nr 28 lasery okulistyczne

Zadanie 28 lasery ok [...].xls

1 usługa - (0)
12 zadanie nr 29 system VNG

Zadanie 29 system vn [...].xls

1 usługa - (0)
13 zadanie nr 30 tympanometr

Zadanie 30 tympanome [...].xls

1 usługa - (0)
14 zadanie nr 31 videokolposkop

Zadanie 31 videokolp [...].xls

1 usługa - (0)
15 zadanie nr 32 wieża artroskopowa

Zadanie 32 wieża art [...].xls

1 usługa - (0)
16 zadanie nr 33 zestaw wiertarek ortopedycznych

Zadanie 33 zestaw wi [...].xls

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3158 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 20