- Main page
- Proceeding ID 965024
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
DIiIB.382.13.2024 Malowanie konstrukcji stalowej nad wejściem głównym budynku Wydziału Nauk Humanistycznych przy ul. Grota Roweckiego 5 w Sosnowcu
Wystawiający
-
UżytkownikDIiIB UŚ
-
Organization
-
DepartmentDział Inwestycji i Infrastruktury Budowlanej
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-08-07 10:00:00
-
Placing offers2024-08-19 10:00:00
-
Opening of offers2024-08-19 10:05:00
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeConstruction work
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest Malowanie konstrukcji stalowej nad wejściem głównym budynku Wydziału Nauk Humanistycznych przy ul. Grota Roweckiego 5 w Sosnowcu. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o postanowienia § 7 aktualnego Załącznika nr 1 do Regulaminu ubiegania się i udzielania zamówień publicznych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach, wprowadzonego zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach dostępnego na stronie internetowej dzp.us.edu.pl. Zasady, wg których prowadzone jest niniejsze postępowanie, zostały opisane w instrukcji dotyczącej przeprowadzenia postępowania, która stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Pod linkiem znajduje się instrukcja: Składanie ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe
W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W postępowaniu należy złożyć ofertę wraz z wymaganymi dokumentami. W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. poprzez złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, z uwagi na możliwość zapoznania się z ofertą przed terminem jej złożenia.
Rekomendacje:
a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem;
b) Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;
c) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików;
d) Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty;
e) W przypadku kompresowania dokumentów np. w plik ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego z plików przed skompresowaniem;
f) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00,
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements
Send a message to buyer
2024-08-19
13:54:15
|
DIiIB UŚ |
W
załączeniu
informacja
Zamawiającego
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2024-08-19
10:00:00
|
Buyer message | Zamawiający zamierza przeznaczyć 100 000,00 zł na sfinansowanie zamówienia. |
2024-08-08
14:25:14
|
DIiIB UŚ |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje, iż zmianie uległ załącznik nr 8 do postępowania. W związku z powyższym termin składania ofert został przedłużony do dnia 19.08.2024 r. godzina 10:00. Zamawiający wnosi o uwzględnienie aktualnego załącznika nr 8 tj. Przedmiar w przygotowywaniu oferty. Załączniki |
Subject of the request
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?