Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-08-2024 08:36:00 |
Składania : | 13-08-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 13-08-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Barczewo, dnia 07.08.2024 r.
Znak sprawy: GKTOŚ.272.31.2024
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890
Telefon: 89 514 48 39 wew. 83
Adres e –
mail: umb@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny urzędowania: Pn 800–1600 , Wt–Pt 700–1500
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I DOSTAWY:
Zamówienie dotyczy zakupu 3 sztuk blaszanych kontenerów KP-38 przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych wraz z ich dostawą do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanego na ul. Prostej 15 w Barczewie, dz. nr 36/3, obręb 2 Miasta Barczewo, gm. Barczewo.
Pojemność: 38 m3
Typ: z uchylnym stalowym dachem podnoszonym mechanicznie za pomocą dźwignika, przekładni korbowej ręcznej,
Dach kontenera pokryty blachą
Długość: nie mniej niż 6900 mm
Szerokość: nie mniej niż 2300 mm
Wysokość: nie mniej niż 2400 mm
Podłoga kontenera wykonana z blachy i grubości minimum 5 mm
Ściany kontenera wykonane z blachy o grubości minimum 3 mm
System otwierania: wrota dwuskrzydłe na potrójnych zawiasach na każdym skrzydle
Stopnie wejściowe na przedniej ścianie kontenera
Wymiary uchwytów i zamocowań zgodne z normą DIN30722
Kontenery powinny posiadać certyfikat zgodności z obowiązującą normą lub aprobatą techniczną lub dokumenty równoważne, które należy dołączyć do postępowania.
Dodatkowe informacje: kolor zielony, kontener obsługiwany przez urządzenia hakowe.
Pozostałe parametry w/w kontenerów powinny zostać tak dobrane, aby gwarantowały odpowiednią jakość i trwałość produktu oraz były zgodne ze standardami produkcji kontenera dostosowanego do transportu odpadów komunalnych.
Odbiór techniczny kontenerów zostanie przeprowadzony przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Odbiór techniczny zostanie zakończony protokołem potwierdzającym brak usterek.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien uwzględnić w ofercie koszty dostawy kontenerów do gm. Barczewo w miejsce wskazane przez Zamawiającego bez kosztów rozładunku.
3. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY BĘDZIE:
Do dostarczenia 3 sztuk kontenerów opisanych w punkcie 2- opis przedmiotu zamówienia do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, który znajduje się w Barczewie przy ul. Prostej 15 w dniu i godzinie ustalonej z Zamawiającym tj. pn 800–1600 , wt–pt 700–1500
Wszelkie
działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur
określonych
w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego
wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i
uwzględnić
w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
4. ZAMAWIAJĄCY ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
Rozładunku dostarczonych kontenerów w Barczewie ul. Prosta 15 w dniu i w godzinie ustalonej z Wykonawcą.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: nie później niż do 31.10.2024 r.
6.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
CENA 100%. Spośród złożonych ofert zostanie wybrana oferta z
najniższą ceną. W przypadku złożenia ofert z tą samą wartością Wykonawcy
zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych, w których podadzą cenę nie
wyższą niż
w pierwotnej ofercie.
7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
7.2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania- załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
7.3. Certyfikat zgodności z obowiązującą normą lub aprobatą techniczną lub dokumenty równoważne.
7.4. Kartę techniczną ze specyfikacją, opisem technicznym kontenera wraz ze zdjęciem poglądowym kontenera.
8. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy Zakupowej.
9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin składania ofert: do dnia 13.08.2024 r. do godziny 09:00.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrzone.
10. WARUNKI PŁATNOŚCI
Należność Wykonawcy za wykonane prace płatna będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
11. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3) Do oferty Wykonawca winien dołączyć kartę techniczną ze specyfikacją i opisem proponowanego kontenera KP -38 wraz z wymaganymi atestami i certyfikatami.
4) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
5) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań zostaną odrzucone.
12. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Zapraszamy do złożenia oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 89 514 83 46 wew. 84
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty