Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Audyt energetyczny dla SP Dargiń

Małgorzata Nowak
Gmina Bobolice Oddział: Urząd Gminy
Termin:
Zamieszczenia : 06-08-2024 11:22:00
Składania : 12-08-2024 08:19:00
Otwarcia : 12-08-2024 08:24:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Opis przedmiotu zamówienia

 

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnego audytu energetycznego
dla budynku Szkoły Podstawowej w Dargini, Dargiń 47, 76-020 Bobolice (dz. nr 21 obr. Dargiń) wraz z kosztorysami budowlanymi oraz specyfikacją wykonania zadania.

Audyt będzie podstawą do dalszego działania w sprawie uzyskania dofinansowania
z programów zewnętrznych np.: FEPZ 2021-2027 lub KPO. Głównym założeniem audytu jest wskazanie prac niezbędnych do wykonania, by osiągnąć efektywność energetyczną na poziomie, co najmniej 30%.

            Zamawiający dysponuje audytem z 2005 r., który udostępnia w załączniku.

 

 

1.      Zakres opracowania obejmuje w szczególności:

1.1. Wykonanie 2 szt. kompletnego audytu w formie papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej w formacie.pdf przekazanego na nośniku zewnętrznym typu pendrive lub płyta CD.

1.2. Audyt energetyczny będzie zawierać ocenę efektywności zużycia energii, analizę ekonomiczno-energetyczną możliwych usprawnień w budynkach, wybór optymalnego zakresu energooszczędnych usprawnień oraz wstępny szacunek kosztów tych rozwiązań zgodnie z obowiązującymi przepisami o zakresie i formie audytów energetycznych.

1.3. Audyt będzie prezentować propozycje technologii oraz warianty przedsięwzięć wykorzystania OZE dla zaspokojenia zapotrzebowania na energię elektryczną, ciepło
a także szacunkowy koszt wybudowania instalacji i kosztów towarzyszących wymaganych do prawidłowego i długotrwałego działania instalacji (np. remont powierzchni dachowej).

1.4. Audyt powinien być wykonany w sposób umożliwiający Zamawiającemu aplikowanie
o dofinansowanie w przedsięwzięciach termomodernizacyjnych w procesie zmniejszania zużycia energii, określać zakres i parametry techniczne oraz ekonomiczne przedsięwzięcia, ze wskazaniem wariantu rozwiązania optymalnego, w szczególności
z punktu widzenia jego kosztów oraz oszczędności energii, stanowić jednocześnie założenia do projektów budowlanych rozwiązań optymalnych.

1.5. Dla optymalnego, uzgodnionego z Zamawiającym wariantu należy wykonać kosztorys budowlany na realizację tych prac. Kosztorys powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z Ustawą Prawo Budowlane.

1.6. Kosztorys należy przekazać zamawiającemu 1 szt. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym typu pendrive lub płyta CD.

1.7. Dla optymalnego, uzgodnionego z Zamawiającym wariantu należy wykonać specyfikację warunków zamówienia (SWZ) na realizację tych prac. SWZ powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z Ustawą Prawo Budowlane oraz Ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

1.8. SWZ należy przekazać zamawiającemu 1 szt. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym typu pendrive lub płyta CD.

 

2.      Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej.

Wymagana zdolność techniczna i zawodowa: osoba uprawniona do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej i wpisana do Wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju
i Technologii.

3.      Ochrona danych osobowych.

3.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:

3.2. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bobolice z siedzibą – Urząd Miejski w Bobolicach, ul. Ratuszowa 1, 76 – 020 Bobolice, inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bobolice jest Przemysław Chojnowski, e-mail: iod@bobolice.pl, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,

3.3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,

3.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,

3.5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

3.6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.7. posiada Pani/Pan:

3.7.1.     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);

3.7.2.     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień);

3.7.3.     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,  w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

3.7.4.     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  

3.8. nie przysługuje Pani/Panu:

3.8.1.     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

3.8.2.     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3.8.3.     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3.9. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ.doc doc 59.5 2024-08-06 11:22:00 Postępowanie
stary audyt.pdf pdf 20617.61 2024-08-06 11:22:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość Szacunkowa wartość wykonania zamówienia zgodnie z OPZ 1 szt. Urząd Miejski
Ratuszowa 1
76-020, Bobolice
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Proszę o podanie terminu realizacji w dniach (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 26