Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-08-2024 08:53:00 |
Składania : | 09-08-2024 08:36:00 |
Otwarcia : | 10-08-2024 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Tychach w związku z wystąpieniem znacznej ilości odpadów w postaci elektrośmieci zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym cen zł za kg dla poszczególnych rodzajów odpadu.
Głównym odpadem, które wytwarza Przedsiębiorstwo jest odpad w postaci liczników ciepła oraz wodomierzy. Liczniki ciepła oraz wodomierze są odpadem niewielkim gabarytowo i wymagają, aby były przewożone w pojemniku, aby nie przemieszczały się podczas transportu. Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej nie zapewnia pojemników i to transportujący powinien posiadać pojemnik. W załadunku mogą pomóc pracownicy PEC.
Stwierdzono również występowanie odpady w postaci komputerów, telefonów komórkowych , małego AGD, drukarek, świetlówek, baterii alkaicznych, baterii cynkowych, baterii ołowiowych, pomp cyrkulacyjnych i obiegowych, zużyty sprzęt budowlany. Również występuje odpad w postaci dużej szafy elektrycznej jak na zdjęciu w załączniku.
Zdjęcia odpadów ukazane są w załączniku do postępowania, masa wszystkich odpadów wynosi około 1 tony.
Jeżeli ceny byłyby ujemne, czyli płacą Państwo za dany typ odpadu i nie da się zaznaczyć w polu cena np. "-0,10 zł" proszę o informację
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. posiada wpis do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami o numerze 000125471.
Jeżeli posiadają Państwo już przygotowany aktualny cennik można zamieścić go w załączniku bez wypełniania poszczególnych pól przedmiotu zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 665-740-298
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty