Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/2024 Skanowanie dokumentów stanowiących podstawę zmian w ewidencji gruntów i budynków – 113 800 stron formatu A4.

Eliza Hryniewicz-Fieducik
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji - Referat Geodezji i Katastru
Termin:
Zamieszczenia : 30-07-2024 09:21:00
Składania : 20-08-2024 09:15:00
Otwarcia : 20-08-2024 09:20:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 55 239 31 64

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   


Przedmiot zamówienia:

Przekształcenie do postaci cyfrowej poprzez skanowanie dokumentów stanowiących podstawę zmian w ewidencji gruntów i budynków – 113 800 stron formatu A4. Prace należy wykonać w czasie trzech miesięcy, nie później niż do 30.11.2024r.

Skanowanie dokumentów z rozdzielczością co najmniej 300 dpi, po uzgodnieniu z Geodetą Miejskim, na podstawie próbnego skanowania dokumentów. Pliki tworzące dokumenty cyfrowe mają być zapisane w formacie pdf, o czytelności nie mniejszej niż oryginał. Wykonawca jest zobowiązany do wyboru takiej metody skanowania i wykorzystania takiego sprzętu skanującego, które zagwarantują jakość i czytelność zeskanowanych dokumentów. Zeskanowane dokumenty w formacie pdf zostaną zapisane w katalogach odpowiadających poszczególnym latom, z podziałem na obręby ewidencyjne oraz ponumerowane zgodnie z oryginalnym dokumentem zmiany. Szczegółowe zasady organizacji zapisu plików pdf Wykonawca uzgodni z Geodetą Miejskim. Skany dokumentów Wykonawca przekaże na dysku zewnętrznym. W razie konieczności rozszycia materiału do skanowania, Zamawiający dopuszcza możliwość nie zszywania ponownego dokumentów, z zachowaniem ułożenia ich we właściwej kolejności, po uzgodnieniu z Geodetą Miejskim. Przekazanie i odbiór transz materiałów z/do skanowania będzie dokumentowane w formie protokołów. Skanowanie dokumentów odbędzie się  na miejscu, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego, na sprzęcie własnym Wykonawcy, dostarczonym na jego koszt. 


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Skanowanie dokumentów stanowiących podstawę zmian w ewidencji gruntów i budynków – 113 800 stron formatu A4. kwota netto wykonania skanowania 113 800 stron formatu A4 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2845 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Prace należy wykonać w czasie trzech miesięcy, nie później niż do 30.11.2024r. "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 26